תפריט עמוד

לופטהנזה ואיכילוב: בדיקות קורונה מוזלות

קבוצת לופטהנזה ובית החולים איכילוב ת"א יחלו בשיתוף פעולה ייחודי המאפשר לנוסעי הקבוצה פתרון אמין ומהיר לביצוע בדיקות קורונה לפני טיסה. בית החולים איכילוב יאפשר ללקוחות הקבוצה לבצע בדיקות במחיר מוזל ולקבל את התוצאות יום עסקים לאחר ביצוע הבדיקה. נוסעים שיהיו מעוניינים בכך, יוכלו לקבל שירות בדיקה בביתם ללא צורך להגיע למרכז הבדיקות.

הבדיקות באיכילוב ללקוחות קבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, בריסל איירליינס, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS) נותנות מענה מהיר ונוח למצב הנוכחי, בו הנוסעים נאלצים לבצע את הבדיקות בבתי חולים או באופן פרטי, בעקבות הפסקת הבדיקות הצפויה למבוטחים מטעם קופות החולים לפני טיסות, והעיכוב בהקמת מתחם הבדיקות בנתב"ג, שיוקם רק בעוד כחודש וחצי.

"קבוצת לופטהנזה רואה מחויבות לדאוג לנוסעים גם לפני הטיסה ואנו מאפשרים להם לקבל בדיקות במחיר מוזל באחד מבתי החולים המובילים בישראל כדי להסיר את החשש ולאפשר להם טיסה בטוחה ושקט אישי", אמר עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל. "כיום, הגעה להרבה יעדים תלויה בהצגת בדיקה תקפה וההנחיות והמדיניות משתנות מידי יום. שיתוף הפעולה יאפשר לנוסעים להתנהל ולתכנן את נסיעתם בצורה רגועה יותר".

לקוחות הקבוצה יוכלו לבחור את הבדיקה המבוקשת, בדיקת PCR (בדיקת מטוש), בדיקת סרולוגיה או את שתיהן, על פי הצורך במדינה אליהם הם טסים או לפי בקשת הלקוח.

עלויות הבדיקה המוזלות לנוסעים המחזיקים כרטיס טיסה בתוקף של אחת מחברות הקבוצה או חברי מועדון Miles & More

בדיקת מטוש – 199 שקל (במקום 297 שקל).

בדיקת סרולוגיה לנוסעים – 222 שקל.

בדיקות מטוש וסרולוגיה לנוסעים – 399 שקל (במקום 590 שקל).

בדיקה עד הבית – 600 שקל (באזור המרכז) בנוסף לעלות הבדיקה הנדרשת (תינתן הנחה לבני משפחה נוספים).

הבדיקות יעשו במלר"מ של המרכז הרפואי איכילוב עם הצגת כרטיס טיסה בתוקף או כרטיס נוסע מתמידMiles & More, בימים א'-ה' בין השעות 17:00-14:00 ובימי שישי בין השעות 09:00 – 10:45. אין צורך בתיאום תור מראש, התשובות יתקבלו במייל רשמי באנגלית יום עסקים לאחר ביצוע הבדיקה. * יתכנו שינויים בשעות הפעילות, יש להתעדכן באתר ביה"ח.

בתוך כך, קבוצת לופטהנזה מפעילה בישראל כ-15 טיסות שבועיות ומאפשרת טיסות המשך לשלל יעדים ברחבי העולם. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי לא תגבה דמי שינוי כרטיס בכל החברות השותפות בה ולכל יעדי הקבוצה, עד סוף השנה. מעתה, ניתן יהיה לבצע שינוי תאריך או יעד מספר פעמים, ללא תשלום דמי שינוי – כולל טיסות בעלות נמוכה (ללא כבודה). חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה עונות בכך על צורך הלקוחות ומאפשרות להם הסדרי נסיעה גמישים. עם זאת, יתכן שייגבו הפרשי מחיר או מיסים במקרים בהם מחלקת הטיסה המקורית אינה זמינה בתאריך החדש או במקרה של שינוי מסלול.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.