תפריט עמוד

להצטייד נגד מזיקים בטבע

הצטיידות נגד מזיקים היא חלק בלתי נפרד מההכנה לקראת טיול בטבע. מהם הדברים החשובים ביותר אותם צריך לקחת? במדריך זה נציג את כל הפרטים לצורך ארגון טיול מושלם – ונטול מזיקים ועקיצות.

הצטיידות נגד מזיקים היא חלק בלתי נפרד מההכנה לקראת טיול בטבע. מהם הדברים החשובים ביותר אותם צריך לקחת? במדריך זה נציג את כל הפרטים לצורך ארגון טיול מושלם – ונטול מזיקים ועקיצות.

מתכננים לצאת לטיול בקרוב? עליכם להצטייד נגד מזיקים

זה לא סוד שהקהל הישראלי אוהב מאוד את הטבע, בייחוד בתקופה האחרונה אשר גרמה לרבים להבין כי במדינת ישראל ישנם פארקים וטבע עוצר נשימה אשר מאפשר לשכוח קצת מצרות היום ולבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים. אולם, חלק בלתי נפרד מהיציאה לטיול הוא הצטיידות נגד מזיקים, בייחוד חרקים ומעופפים אשר עלולים לעקוץ ובכך להרוס למעשה את הטיול. בשנים האחרונות ועם העלייה במודעות ניתן לראות כיצד חברות מובילות החלו לפתח מגוון רחב של תכשירים אשר נועדו להבטיח כי המזיקים לא יתקרבו לאוהל או ינסו לעקוץ אתכם. עם זאת, רבים לצערנו נופלים בפח ורוכשים מוצרים שלא מאושרים ע"י משרד הבריאות או אינם נבדקו ונמצאו כיעילים, ועל כן חשוב מאוד ליצור קשר עם חברת הדברה מקצועית אשר מתמחה בתחום של אזורי שירות להדברה, וזאת בכדי שתוכלו לקבל את כל המידע הטוב ביותר לצורך הדברה של אזור הקמפינג שלכם בטבע.

מה חשוב לקחת איתכם לקראת הטיול בטבע?

ראשית כל, יש לבחון את תנאי השטח ולבחור במקום בטבע אשר הוא מואר מספיק וגם מרוחק ממקור מים. מקור מים מהווה פתח להופעה של יתושים אשר נמשכים למים עומדים, ולכן עדיף לבחור במקום מוצל אשר נמצא בקרבה של מקור מים. נוסף לכך, יש לקחת איתכם תיק עזרה ראשונה וכן לבצע רכישה של תכשירי נוגדי חרקים כמו ספריי או משחה אשר הם נטולי ריח. חרקים וזבובים נוטים להימשך למקור ריח, ולכן שימו לב כי אתם רוכשים תרסיס אשר מאושר ע"י משרד הבריאות, ובמידה ומדובר בטיול של מספר ימים – עדיף לקחת איתכם עוד תרסיס נוסף ליתר ביטחון. בנושא ביגוד, עדיף להגיע עם בגדים ארוכים (בעיקר בעבור הלינה באוהל והימנעות מעקיצות) וכן לבחור בבגדים בהירים אשר פחות ימשכו את החרקים. לא מעט אנשים נעקצים בגלל שהם הולכים יחפים, ועל כן חשוב מאוד ללכת בטבע עם נעליים סגורות. נוסף לכך, קחו איתכם מחצלת אשר תגן עליכם מפני ישיבה על קוצים/דשא. מדובר בעלות כספית אטרקטיבית אשר מאפשרת לשבת או לשכב בנוחות בטבע, מבלי לחשוש מהופעה של חרקים על האדמה.

מזיקים נפוצים בטבע – כך תוכלו להתמגן

המזיקים הנפוצים ביותר בטבע הם חרקים, זבובים, צרעות ונחשים. בשנים האחרונות אנו עדים לזינוק במספר הפניות של מטיילים אשר מדווחים על נחשים אשר בהם הבחינו, ולכן חשוב להבין כי במידה ואתם נתקלים בנחש עליכם להתרחק עד כמה שאפשר ולא לנסות לתפוס אותו. נוסף לכך, בלא מעט אתרי טבע ניתן למצוא גם עקרבים. מאחר ואין שיטת מיגון ממוקדת בעבור כל חרק, עדיף למגן את עצמכם באמצעות הציוד אותו ציינו לעיל כמו גם ליצור קשר עם חברת הדברה אשר יכולה לספק לכם אביזרים חשמליים אשר ימנעו את הופעתם של החרקים. מדובר באביזרים אשר נמכרים באופן בלעדי ע"י החברה, ומאפשרים לכם לצאת לטיול בראש שקט ועם רשימת ציוד מלאה אשר מותאמת בדיוק לתנאי השטח. ככל שתגיעו מאורגנים יותר לקמפינג שלכם, כך תוכלו להימנע מעקיצות כואבות או פנייה למוקד. על כן, היערכות מוקדמת אשר כוללת רכישה של תכשירי ריסוס, לבוש ארוך וכן אמצעי מיגון הם המפתח לטיול מוצלח.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.