תפריט עמוד

לדהור במרחבים הלבנים – ספארי אופנועי שלג

חווית שטח מלהיבה: ספארי אופנועי שלג, ברומניה או בגאורגיה, יקפיץ את האדרנלין לחובבי נהיגה אתגרית. אין כמו דהירה במרחבים הלבנים, בדרכים שאינן נגישות אפילו לרכבי שטח, עם עצירות בבקתות הרים אותנטיות ונופים מושלגים מהאגדות

החורף הישראלי מעורר כמיהה עזה לחורף אמיתי, עם מרחבים עצומים שמכוסים בשמיכה לבנה של שלג, קור חודר עצמות ובקתות הרים שבהן אפשר להתחמם בשעות הערב ליד האח וליהנות מנזיד מהביל כשפתיתי השלג יורדים מבעד לחלון. ספארי אופנועי שלג של MEDRAFT יספק לכם את החוויה החורפית הזאת, בתוספת ריגוש אמיתי הכרוך בנהיגה באופנועי שלג במרחבים הלבנים. אפשר גם לטייל באופן עצמאי, כשהצוות המקצועי של MEDRAFT דואג לכל הפרטים: לינה, סידורי קרקע, רכב שכור, אופנועי שלג, הדרכה, מפת דרכים מפורטת ומענה טלפוני לכל בעיה. יואב נחמד מרמת גן, שיצא עם חמישה חברים לטיול אופנועי שלג בגאורגיה, מספר כי "כבר בפגישה השנייה קיבלנו תאריכים, שם של מדריכה מקומית, פירוט הרכבים, הטיסות והמסלול, והכל התקיים במציאות – 110% של עמידה בציפיות!".

נהיגה באופנוע שלג בגאורגיה. חוויה מוטורית מרגשת

ספארי אופנועי שלג הוא חוויה יוצאת דופן, גם עבור מי שכבר ראה עולם. ראשית, זוהי התנסות מוטורית מרגשת: הנהיגה באופנוע השלג שונה מנהיגה בכל כלי אחר, ויש צורך לתרגל את טכניקת הנהיגה, הבלימה, הסיבובים ועוד, מה שמסב הנאה מרובה למשוגעים על נהיגה. קשה לתאר את החוויה המרגשת של נהיגה באופנוע שמתקדם במהירות במרחבים הפראיים וחורץ תלמים בשלג הרך, הרחק מפקקי התנועה והרמזורים.


טוב מראה עיניים: כל מה שרציתם לדעת על ספארי אופנועי שלג

הצד השני של החוויה הוא הנופים היפים. לא משנה אם מטיילים ברומניה או גאורגיה, הנופים כמו נלקחו מסיפור אגדה, עם יערות מחטניים שמכוסים בשמיכה בה של שלג, מרחבים מושלגים אינסופיים כשדבר לא נראה באופק, עמקים קפואים ונקודות תצפית נהדרות, הכל בלבן. לכל אלה מתווספת תחושת הראשוניות. עם אופנוע השלג אפשר להגיע למקומות שבחורף אין שום דרך אחרת להגיע אליהם, אפילו לא ברכב שטח, ומתקבלת התחושה של טיול בטבע בתולי ולא נגוע. בסיומו של כל יום חוזרים למלון או לבקתה, ונהנים מארוחת ערב חמה ומהכנסת האורחים הלבבית של המקומיים.


עם אופנוע שלג אפשר להגיע למקומות שאפילו רכבי שטח לא מגיעים אליהם

ל-MEDRAFT יש שני יעדים מלהיבים לספארי אופנועי שלג:

ספארי אופנועי שלג ברומניה מציע חוויה חורפית אידיאלית למי שזמנו קצר. הטיול מתקיים בנופים הציוריים של רכס הרי הקרפטים המושלגים. יומו של הראשון של הטיול מוקדש להכרת אופנוע השלג ותרגול הרכיבה ביערות עבותים המכוסים בלבן. בימי הטיול הבאים נהנים מנסיעה מאתגרת על אופנועי השלג בנופים מרהיבים שכוללים רכסים לבנים חשופים, מדרונות מיוערים בעצים מחטניים, עמקים קפואים, ערוצים, נהרות וכפרים ציוריים. בערבים מבלים בלודג' ההרים האותנטי בו לנים, ובו גם אוכלים את ארוחת הערב, שכוללות קדרות מהבילות של אוכל רומני מנחם ומחמם שמוגשות לצד האח המבוערת.


ספארי אופנועי שלג ברומניה. שלושה ימים של אקשן חורף מלהיב

ספארי אופנועי שלג בגאורגיה מאפשר ליהנות מהנופים היפים של גאורגיה ומהכנסת האורחים החמה של תושביה ביחד עם נהיגה באופנועי שלג בנופים המרהיבים של הרי הקווקז הנמוך. הטיול נפתח בטביליסי, בירת גאורגיה, ומשם ממשיכים ברכבי שטח לאזור הקווקז הנמוך, כשבדרך עוברים דרך כמה מהאתרים החשובים בגאורגיה, כמו מצחתה וגורי, עד שמגיעים לעיירת הסקי בקוריאני שמשמשת כנקודת המוצא לסיור באופנועי השלג. עם אופנועי השלג דוהרים בין נופים עוצרי נשימה, של יערות מושלגים, פסגות עטורות שלג, אגמים קפואים למחצה ונקודות תצפית מרהיבות. בדרך עוצרים להתחמם בבקתות ההרים המקומיות, עם ארוחות ממיטב המטבח הגאורגי, משקה אלכוהולי מחמם והכנסת האורחים הגאורגית המחממת לא פחות.

את החוויה אפשר לסכם במילותיו של המטייל יואב נחמד מרמת גן: "MEDRAFT ידעו לספק גם את החוויה התרבותית: בילינו בפאבים מקומיים ולפעמים נכנסו לבתי המקומיים, שאירחו אותנו כאילו היינו משפחה. MEDRAFT הפגינו גמישות בבניית המסלול ובמהלך הטיול עצמו, ומבחינת הארגון הכל היה מעל ומעבר. זו הייתה חוויה קרה, רטובה ומרעננת!".

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.