תפריט עמוד

לגלות את פרובינציית שלזיה בפולין

בשורה לחובבי הטרקים וטיולי האופניים: שלזיה, בדרום-מערב פולין, מציעה אפשרויות רבות למסלולי הליכה ורכיבה בלב הטבע הפראי. גם ההגעה לאזור נוחה, עם טיסות ישירות מישראל לקרקוב

לשכת התיירות של פולין ממשיכה להציע לישראלים אזורי טיול מומלצים בחיק הטבע, המתאימים ליחידים, זוגות ומשפחות עם ילדים, והכל במחירים נוחים לכל כיס. לאוהבי הרפתקאות וחוויות בטבע מומלץ מאוד לבקר בפרובינציית שלזיה (Silesia), הנמצאת בדרום-מערב פולין, סמוך לגבול עם צ'כיה. שלזיה מציעה מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, טיפוס על סלעים ועוד הרבה הפתעות ואטרקציות בטבע.

בצפון שלזיה נמצא אזור היורה הפולני (Kraków-Częstochowa Upland) הנחשב לאחד המיוחדים והיפים בפולין. האזור מאופיין בגבעות ובצוקים של אבן גיר, עמקים עמוקים, יערות רחבי ידיים ומערות מרהיבות, וכן כנסיות היסטוריות. בקיץ האזור מזמין לצאת לטיולי הליכה או טיולי אופניים, לרכוב על סוסים, לנסוע באופנועי שטח, ובחורף אפשר ליהנות פה ממסלולי סקי. בנוסף, זהו גן עדן עבור מטפסים סלעים ומצוקים.

אחד המסלולים האהובים בשלזיה הוא מסלול קיני הנשרים (The Eagles' Nests Trail). התוואי הייחודי הזה משתרע לאורך 163 ק"מ, מצ’נסטוחובה ועד קרקוב. לאורכו יש לא פחות מ-16 טירות, אשר נבנו במאה ה-14, בתקופת שלטונו של המלך קאזימיר, לצורך הגנה על נתיבי המסחר. אפשר לטייל לאורך המסלול באופניים, ברכב או ברגל. לדעת רבים, זהו הנתיב היפה ביותר בפולין, ולאורכו תגלו אתרי טבע מקסימים, תצפיות יפות, טירות, מנזרים, כנסיות, פארקים ומערות.

הדרך הנוחה ביותר להגיע לפרובינציית שלזיה היא בטיסה ישירה מתל אביב לקרקוב. חברת לוט איירליינס מפעילה 2 טיסות שבועיות בקו תל אביב-קרקוב.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.