תפריט עמוד

לא טסים בלי – איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ?

אחד הסידורים החשובים ביותר שמומלץ בחום לכל אחד ואחת לעשות לפני טיסה לחו"ל הוא רכישת ביטוח נסיעות. במדינות רבות עלויות הטיפולים הרפואיים להם אנו עלולים להידרש במקרה של מחלה או פציעה מהר מאוד מגיעות לסכומים אסטרונומיים גם במקרים קלים יחסית. אילו אפשרויות קיימות בשוק ביטוחי הנסיעות בארץ כיום, איזה ביטוח הכי מומלץ וכיצד כדאי להחליט ולבחור בביטוח ספציפי?

ביטוח נסיעות נותן לנו ראש שקט בהקשר זה ועשוי לתת מענה מצוין גם לסיכונים נוספים הכרוכים בטיסה לחו"ל דוגמת אובדן כבודה או ביטול של הטיסה. אילו אפשרויות קיימות בשוק ביטוחי הנסיעות בארץ כיום, איזה ביטוח הכי מומלץ וכיצד כדאי להחליט ולבחור בביטוח ספציפי?

אפשרויות רבות לביטוחי נסיעות לחו"ל בישראל

ענף הביטוח בישראל מפותח ביותר וכך גם שוק הטסים לחו"ל. בהתאמה, ניתן למצוא כיום בארץ אפשרויות רבות ושונות לרכישת ביטוח נסיעות, של חברות וארגונים שונים ובתנאים וכיסויים שונים.

כל חברות הביטוח הגדולות מציעות כמובן פוליסת ביטוח נסיעות. הכוונה לחברות דוגמת הראל, מגדל, מנורה, AIG, פניקס וכיוצ"ב. כל אחת מציעה כיסויים מעט שונים ואולי אפשרויות מעט שונות להרחבה של הפוליסה הבסיסית, וגם המחירים אינם רחוקים מדי אחד מן השני (מיד נגיע לשאלה החשובה – כיצד לבחור את ביטוח הנסיעות הזול והמשתלם ביותר?).

מלבד חברות הביטוח השונות גם קופות החולים עצמן מציעות פוליסת ביטוח נסיעות משלהן אשר עשויה במקרים רבים להיות אטרקטיבית וכדאית. כמו כן, גם חברות כרטיסי האשראי הגדולות – ישראכרט וויזה, מציעות אפשרות לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות אותה כדאי גם כן לבחון.

אחד השמות המרכזיים בתחום ביטוחי הנסיעות בארץ ובעולם כיום הוא "פספורט קארד" – חברה בינלאומית אשר מעניקה כרטיס אישי באמצעותו יכול המבוטח לשלם ישירות למוסד הרפואי בחו"ל במידת הצורך, במקום לשלם מכיסו ולתבוע את חברת הביטוח לאחר מכן. פספורט קארד אף מחזיקה דוכן פעיל בנתב"ג, כך שלקוחותיה יכולים לאסוף את הכרטיס שלהם ממש בדרך אל המטוס.

כיצד בוחרים את ביטוח הנסיעות המומלץ, המשתלם והטוב ביותר?

לאור ריבוי האפשרויות לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בארץ עולה השאלה המתבקשת – כיצד לבחור?

ובכן, הדרך המומלצת ביותר היא לבצע השוואת מחירי ביטוחים, כאשר מומלץ לעשות זאת באתר ייעודי המתמחה בדיוק בהשוואות שכאלו. חשוב שההשוואה תהיה מקיפה ומפורטת, תתחשב בנתונים האישיים של המבוטח/ת ובסעיפי הכיסוי השונים.

כמו כן, השוואות המתבססות על המלצות של מבוטחים רבים מהעבר מעניקות את האינדיקציה האמינה והטובה ביותר ומציגות בפנינו דירוג אמין ואינפורמטיבי של החברות השונות המציעות ביטוחי נסיעות לחו"ל.

פלטפורמה מצוינת ומומלצת לבצע בה השוואת ביטוחי נסיעות היא "שוק הביטוח" – אתר המתמחה בדיוק בשירות זה של השוואות ביטוחים (אשר אינן השוואות מחירים טריוויאליות ופשוטות, אלא כאלו המצריכות התייחסות לנתונים רבים ושונים דוגמת סוג והיקף הכיסויים וכד'). ההשוואה באתר זה גם מתבססת על המלצות ודירוגים של מבוטחי עבר רבים, מה שמעניק כאמור את האינדיקציה הטובה והמדויקת ביותר העונה בדיוק על השאלה איזה ביטוח נסיעות הכי מומלץ.

בהצלחה, טיסה טובה ושלא תיאלצו להשתמש בביטוח…

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.