תפריט עמוד

לאן לטוס הקיץ ומה לארוז

כל שנה בקיץ המוני ישראלים מתפזרים בחו"ל, בטיולים, חופשות ומנוחה ליד הים. אם גם אתם מתכננים לנסוע ומחפשים יעדים חדשים ומעניינים, כאלה שסביר להניח שעוד לא הייתם בהם, יש לנו המלצות. ועוד לפני שעולים לטיסה, קבלו טיפים לדברים שכדאי לארוז לדרך

בין אם יש לנו פלוס או מינוס בחשבון, אנחנו עם שאוהב לטוס, ועל כן איך שחודשי החורף עוזבים אותנו, אנשים רבים יוצאים מהתרדמת ומתחילים לתכנן לאן לטוס בקיץ הקרוב, ועל כן אם טרם קיבלתם החלטה, אך אתם כן מודעים לשלל יעדים חדשים שמתגלים ולאותם יעדים מוכרים שאף פעם אינם מאכזבים, אתם מוזמנים להתחיל להתמקד ולהבין מהי ההמלצה של קיץ 2019, כי בדומה לעולם האופנה, גם בתחום הזה קיימים טרנדים מתחלפים ואף טיפים ששווה לטוס עבורם. אז רגע לפני שמודיעים על ימי חופש בעבודה ורגע לפני שאורזים מזוודה (גם בכך ניגע), אתם מוזמנים לעצור ולקבל חשק – לעצור ולהבין מהן האופציות המובילות העונה.

המפלצת מסקוטלנד מתעוררת לתחייה

חם לכם? טוסו לסקוטלנד בטיסה ישירה ותתרעננו באינספור אגמים מרהיבים, שבפי המקומיים מכונים "לוכים". לצד האגמים תמצאו שפע של עיירות ציוריות, גבעות ירוקות, עיירות של דייגים, עמקים צרים שמהווים עדות להתקדמות הקרחונים מתקופת הקרח (Glencoe מהווה עמק מרהיב שמצדיק ביקור) ועוד. כמו כן, אם אתם משתוקקים להגיע לאגם לוך נס ולחפש אחר המפלצת המיתולוגית, או לשתות וויסקי איכותי, הרי ששוב זהו היעד, וכל עוד תקדימו עם שתיית הוויסקי, כך גדלים הסיכויים שתפגשו את המפלצת מהאגם. פה נציין שאם מבקשים למקסם את החוויה, מוטב למצוא יעד שווה ולהרים בו קמפינג, כי מי שלא התעורר לצד אגם מרהיב, אינו יודע מהי שלמות ותחושת נינוחות. אי לכך, אם גם אתם אנשים של טבע, אל תשכחו לארוז אוהל מרווח ואיכותי וכמובן שגם מצלמה, ולו בכדי לנסות לאצור את התחושות העוצמתיות. פה נעצור ונציין שחשוב לתכנן את הטיול מבעוד מועד, ולו כדי להגיע לכל המקומות הנפלאים באזור בזמן שהקצבתם לטיול.

זול קרוב ומדהים

ברומניה כבר הייתם? גם אם כן שווה להגיע לסיבוב נוסף, והפעם נמליץ על העיר "סיביו", עיר שאין זה יהיה מוגזם להכתירה כאחת מהערים היותר מרשימות ברחבי אירופה. מדובר בעיר עתיקה שופעת חיים וגגות אדומים, בעיר מלאה באנשים נחמדים, סמטאות אבן, כיכרות אגדיות, מוזיאונים מומלצים ועוד. ליעד זה מוטב להגיע לכמה ימים, אך גם מדובר ביעד אידאלי עבור התמקמות לקראת יציאה, ופה נמליץ על "השביל של דרקולה", האלפים הרומניים, ועל חבל טרנסילבניה.

טרי טרי – בלגרד

בלגרד היא ללא ספק אחד היעדים שהישראלים למדו להכיר ולהעריך רק לאחרונה. בלגרד בירת סרביה מציעה מפגש מהפנט בין חדש לישן, בין תרבות לצריכה, בין שופינג למחירים זולים ובין נופים משגעים לאורבניות עוצמתית. בכול נקודה בעיר בה תבחרו לעצור תחכה לכם תצפית מרשימה על כל הסביבה, רחובות ציוריים שרק מזמינים לצאת ולטעות בפניות, מוזיאונים חשובים, אזורי קניות מומלצים ואנשים מאוד אדיבים.נ

איחוד משפחתי בדנמרק

מחפשים לאן לטוס עם כל המשפחה, מחפשים מעט אוויר רענן באמצע אוגוסט, מבקשים שילוב מושלם בין אטרקציות טבעיות לתרבותיות? ובכן דנמרק תמיד מפתיעה לטובה. גם בחודשי הקיץ תמצאו בה בין 22 ל25 מעלות ושלל אטרקציות שמותאמות לכל קבוצות הגילאים. עוד במקום טבע עוצמתי, נופים מרהיבים ואף תשתית ברמה מאוד גבוהה של כבישים. כמו כן, ציינו שמדובר ביעד אידאלי לחופשה עם ילדים ועל כן נרחיב שתמצאו בה פארק לגו ענקי, פארק מים מסחרר ועוד. בנוסף, דנמרק מורכבת מאינספור איים, כאשר חלקם הגדול שווה ביקור, למרות (ובגלל) שהם אינם מיושבים. על אלו יעדים אין לדלג? על קופנהגן, האי פין, האי זילנד ועל חצי האי יוטלנד.

בטן גב בפונטה קאנה

מחפשים טיול לקיץ? אז חובה שיהיה בו ים ואם כבר ים, אז מוטב להגיע לאחד מהחופים היפים בעולם, ופה ההמלצה היא להגיע אל פונט קאנה שמצויה ברפובליקה הדומיניקנית, בה תמצאו רצועת חוץ בלתי נגמרת ומרהיבה, כזו ששזורה בחול לבן ושמציעה קרבה מידית למים צלולים ותכולים. לאורך החוף מחכים אינספור מלונות יוקרה, וכמובן שגם מסעדות וברים שווים. מה עוד במקום? הופעות חיות, שיעורי צלילה, יאכטות מעוררות קינאה, טיולי ג'יפים בג'ונגל, אומגה מסעירה ועוד. מבקשים לגוון? לא הרחק מצויה עיר הבירה סנט דומינגו שגם כן שווה ביקור, ולו בשל מגוון הפארקים האדירים שמתאימים לכל הגילאים.

מטיילים ונופשים בהרי הטטרה

אם רק תכוונו לסלובקיה, תמצאו בה את הרי הטטרה ומי שיגיע להרי הטטרה מהר מאוד יגלה אזור מרהיב שמשלב באופן מדויק בין טיולי פארקים עוצרי נשימה ופראיים לבין ריזורטים שכוללים טיפולי ספא מפנקים. מכאן שניתן יום אחד לצאת ליהנות ביערות, בכפרים אותנטיים ומנופים של צוקים מרשימים, וביום השני ליהנות מספא מרגיע ואיכותי. כמו כן, אם כבר הגעתם עד לפה, הרחיקו מעט ותבקרו בעיר הסמוכה הנקראת פופרק, שם יחכו לכם מעיינות חמים ורחובות היסטוריים ומרתקים.

פותחים מזוודה

עשינו לכם חשק? מצוין, זו הייתה המטרה! עתה יש להבין מה לארוז, כאשר תמיד מומלץ להוסיף לרשימה ציוד ייעודי בהתאם ליעד, ציוד כגון חומר נגד יתושים, מצפן, מפה, בגד ים וכדומה. שנתחיל? ראשית נעצור ברשימת הציוד הבסיסי, קרי דרכון, כסף, בגדים להחלפה, כפכפים, רישיון נהיגה בינלאומי, פוליסת ביטוח, מכשיר נייד ופנקס חיסונים. מה עוד? מתאמים לחשמל, מטען, חגורת כסף, ספר, כלי כתיבה, ערכת עזרה ראשונה, מגבת, מברשת שיניים, פינצטה ותרופות קבועות. מה נותר? להפעיל את המזגן, לברר מחירים ולצאת ליעדים חדשים – תיהנו!

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.