תפריט עמוד

כשני מיליון מבקרים צפויים בשמורות הטבע בפסח

כשני מיליון מטיילים יבקרו במהלך חג הפסח וחול המועד בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים ברחבי הארץ, כך מעריכים ברשות הטבע והגנים. באתרי רשות הטבע והגנים סיימו בימים האחרונים את ההיערכות לקליטת המבקרים במהלך השבוע הקרוב. בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים ייערכו פעילויות מיוחדות, סיורים והדרכות ללא תשלום ופסטיבלים בנושאים של שמירת טבע ומורשת. ההיערכות כוללת גם צוותי פיקוח ותחנות מידע.

"זו לא משימה פשוטה לקלוט אלפי מטיילים מדי יום, תוך שמירה מצד אחד על בטיחותם של המטיילים ועל ערכי הטבע והמורשת שבאתרים, ומצד שני הענקת חוויה חינוכית למשפחות, כזו שתקרב את כל המבקרים, מזקן ועד טף, לערכי השמירה על הטבע והמורשת של מדינת ישראל ותהווה תחרות לאטרקציות אחרות שמוצעות לחופשים", אמר אלי אמיתי, מנכ"ל רשות הטבע והגנים. "אני בטוח שמגוון הפעילויות שהכנו לציבור המטיילים הישראלי יוכיח שוב שכאשר מציעים למשפחה הישראלית ערך מוסף הם מעדיפים את הביקור בקניון הבניאס על פני הביקור בקניון באזור התעשייה, ואת ההשתתפות בפסטיבלים ובסיורים על פני הצפייה בטלוויזיה".

במהלך ימי החופשה תקים רשות הטבע והגנים תחנות מידע בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים שבשטחים הפתוחים, שם ניתן יהיה לקבל מידע על פעילויות, אירועים ומסלולים מומלצים. בנוסף, יחולקו במהלך ימי חול המועד כללי הטיול הבטוח – "המצילי"ם" (הכנה, מים, ציוד, יום, לבוש, יידוע, מסלול).

מידע על טיולים ואירועים מיוחדים בטלפון 3639* או באתר האינטרנט.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.