תפריט עמוד

כללים לבחירת צימרים אונליין

חופשה בצימר יכולה להיות כיף גדול, אבל כדי ליהנות בראש שקט ובלי דאגות חשוב להכיר כמה כללים למציאת הצימר המושלם עבורכם

חופשה מפנקת בצימר היא חוויה זוגית או משפחתית נפלאה. הצימרים בישראל עברו שינויים ותהפוכות בשנים האחרונות. יזמים רבים בנו צימרים יוקרתיים ביותר ברחבי המדינה.

בכל הצימרים הושקעה מחשבה רבה הן של היזמים והן של האדריכלים ומעצבי הפנים. התוצאה היא צימרים יפהפיים בסגנונות שונים, הכוללים את מרב הפינוקים, כמו ג'קוזי בכל צימר, בריכת שחייה, נוף עוצר נשימה וכל הנוחות שתאפשר ללקוחות לנוח מעמל היום יום, לבלות זמן איכות זוגי או משפחתי. כשאתם מזמינים צימרים בצפון אונליין יש הרבה מאוד שאלות שיש לברר ועל פי התשובות לקבל את ההחלטה המושכלת המתאימה לכם.

גם מחירי האירוח ברוב המקומות הם סבירים בהחלט והלקוח מקבל תמורה מלאה לכספו.

כמה כללים בסיסיים לבחירת צימרים אונליין:

  • לאחרונה קבע משרד התיירות מדרג של הצימרים השונים ברחבי הארץ והעניק להם תווי תקן אם הם עומדים בקריטריונים שנקבעו לשם הכנת המדרג. המקומות שעברו את הביקורת מסומנים באותיות BB כך שאפשר לזהות אותם בקלות.
  • בשלב ראשון תכננו את החופשה שלכם: באיזה מיקום בארץ תרצו לנפוש? האם אתם מעוניינים לנוח או לצאת לטיולים? אילו אטרקציות תיירותיות או מסעדות מסוימות מעניינות אתכם? אם מטרת החופשה היא מנוחה, בחרו אזור יפה בארץ והתמקדו בצימרים בסביבה זו. אם תרצו לטייל בנחל מסוים, בעיר צלבנית עתיקה או לשחות במי הכנרת, חפשו צימרים הממוקמים בקרבת מקום, כך שתיהנו מנגישות נוחה ומקסימלית.
  • משפחות המעוניינות להגיע לצימרים שממוקמים במרחק נסיעה קצר יחסית מהבית כדי לא להיקלע לפקקיי תנועה, מוזמנות לחפש צימרים הממוקמים לאו דווקא בצפון, אלא באזור המרכז, בסביבת ירושלים או בדרום.
חוף ליד חיפה. אם רוצים לדלג על הפקקים והנסיעות הארוכות, אפשר לבחור צימר קרוב לבית

חוף ליד חיפה. אם רוצים לדלג על הפקקים והנסיעות הארוכות, אפשר לבחור צימר קרוב לבית

  • אם חברים או בני משפחה סיפרו לכם לאחרונה כי שהו בצימר איכותי וייחודי, חפשו פרטים על צימר זה. אם אתם סומכים על הממליצים וחושבים שאם הם אהבו את המקום, קיימת סבירות גבוהה שגם אתם תאהבו אותו, לכו על זה. אם אתם לא תמיד תמימי דעים עם החשיבה של האנשים הללו, עדיף שתקבלו החלטה משלכם.
  • יש לוודא כי הצימרים פנויים במועדים הנוחים לכם. אם הם לא פנויים, חפשו מקום אחר. אם הצימרים פנויים, בקשו לשריין אותם למועדים הללו לכמה שעות או ימים לצרכי התארגנות משפחתית שלכם.
  • ודאו היטב מה הן העלויות, אם מדובר בעלויות סבירות התואמות את מחירי השוק ומה מקבלים בתמורה למחיר, וכך לא תופתעו מחיובים לא מתוכננים או הוצאות נלוות שיכבידו על תקציבכם.
  • בשלב זה בצעו בדיקה באינטרנט וחפשו חוות דעת על המקום: מה מצב התחזוקה, האם התמונות משקפות את המציאות, איך הייתה ההתנהלות מול בעל הצימרים וכל פרט חשוב נוסף. אם התרשמתם כי מדובר במקום איכותי, סגרו את העסקה. אם התרשמתם כי רב הנסתר על הגלוי והמקום יכול להיות מאכזב ולא אמין, חבל לקלקל את החופשה, חפשו מקום אחר.
בדקו כמה פרטיות תהיה לכם בצימר, כדי להימנע מקרבה יתרה לנופשים אחרים במתחם

בדקו כמה פרטיות תהיה לכם בצימר, כדי להימנע מקרבה יתרה לנופשים אחרים במתחם

  • שאלו כמה צימרים קיימים במתחם וכמה מהם יהיו מאוישים במועדים שבחרתם. מהם המיקומים המשותפים של כל האורחים בצימרים השונים, אזור המנגל, בריכת השחייה וכו' אם מדובר בכמה צימרים וישנן הרבה נקודות מפגש, קבלו החלטה האם מתאים לכם בחופשה קצרה להיות עם שכנים שאינכם מכירים, שחלקם עלולים להיות לא נעימים. כיוון שנקודה זו יכולה לקלקל לכם לגמרי את החופשה המתוכננת, חשוב לתת עליה את הדעת.
  • הבריכה היא אומנם אטרקציה, אך יכולה להיות מקום מאוד מסוכן. חשוב לדעת אם הבריכה מגודרת כדי שילדים לא יוכלו להגיע אליה לבד, ללא השגחת מבוגר.
  • אם מדובר במושב חקלאי, בדקו מה קיים בקרבת הצימרים. מטרת החופשה אינה להתעורר השכם בבוקר עם קרקורי התרנגולות או מריחות לא נעימים העולים מהרפת.
  • אם חשוב לכם נושא הכשרות, בדקו שיש בצימר הפרדה של כלים, כיורים וכו'.
  • משפחות עם ילדים המעוניינות באטרקציות ספציפיות, כדאי שיבדקו שהמקומות פועלים וכי אינם סגורים עקב שיפוצים או כל סיבה אחרת, כדי שלא תיגרם אכזבה ענקית. לא נעים לנסוע לצפון, לשכור צימר ולגלות שאין אפשרות לממש את ההבטחה.
רפטינג בירדן. לפני שאתם בוחרים את הצימר, ודאו שהאטרקציות החשובות לכם פועלות

רפטינג בירדן. לפני שאתם בוחרים את הצימר, ודאו שהאטרקציות החשובות לכם פועלות | צילום: alefbet / Shutterstock.com

  • גם לגבי מסעדות ספציפיות שבהן תרצו לבקר, כדאי לבדוק את שעות הפעילות כך שתגיעו בזמנים הנכונים.
  • בצעו הזמנה, סכמו עם בעל הצימר שלא יחייב אתכם בגין הצימר אלא רק לאחר השהות שלכם. כמו כן יש לוודא שהוא לא יגבה דמי ביטול במקרה שעקב נסיבות בלתי צפויות תאלצו לבטל את החופשה, אלא אם מדובר ברגע האחרון ובמקרה כזה ישולם סכום שייקבע.
  • בקשו שישלח לכם את ההסכם וודאו שכל מה שסיכמתם בעל פה אכן מופיע בהסכם בין הצדדים.
  • יש לוודא שבעל הצימר מפעיל ביטוח עבור אורחיו, שהפוליסה הקיימת תקפה ומותאמת לצרכים במקרים קשים.

כדי ליהנות מחופשה מושלמת כדאי לבדוק מראש את כל המעטפת, כדי לא להתאכזב במהלך החופשה עצמה.

צילומים בכתבה: שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.