תפריט עמוד

כך תתכננו טיול לכל המשפחה

חג הפסח הולך ומתקרב בצעדי ענק וגם אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות ולתפוס כמה ימים של חופשה. תכנון חופשה לכל המשפחה הוא פרויקט בפני עצמו הדורש שיקול דעת, חשיבה מושכלת ותכנון נקודתי עד לפרטים הקטנים. אז איך ניגש למלאכת תכנון החופשה? ריכזנו עבורכם ארבעה טיפים שיעזרו לכם לסדר את החופשה שלכם. כתבה פרסומית בשיתוף מימון ישיר

תקופת החגים היא הזמן האידיאלי לצאת לחופשה ובמיוחד בפסח 2020 שיוצא בתאריכים נוחים בעבודה ומאפשר גם תכנון חופשה ארוכה יחסית בזמן שהילדים בחופש מבתי הספר. מתכננים את חופשת הפסח שלכם? בואו נעשה סדר.

משך החופשה – תכנון הזמן

ראשית, נבחן את לוח הזמנים שלנו ונבדוק באילו תאריכים יש לנו האפשרות לקבוע חופשה. בהתאם לתאריכים האופציונאליים שבידינו, נחליט באילו תאריכים אנחנו רוצים לטוס. האם אנחנו מעוניינים לטוס למשך כל חופשת הפסח, שהשנה, 2020, יוצאת בתאריכים המאפשרים לנו חופשה של כשבועיים. או האם אנחנו רוצים להקדיש חלק מחופשת הפסח לביקור אצל ההורים, בילויים עם המשפחה המורחבת, חברים וכדומה, כך שנצא לחופשה קצרה יותר יחסית. לאחר שהתאריכים בהם אנחנו מעוניינים לטוס מסודרים מולנו, ניגש לשלב הבא.

עלות החופשה – תכנון התקציב

חופשה משפחתית היא סיפור שעולה לא מעט כסף. ואם אנחנו אנשים שלא מוכנים להתפשר כשמדובר בחופשה המשפחתית שלנו, נצטרך לכלכל את צעדנו בצורה מחושבת וחכמה. ראשית, נסמן את היעד אליו אנחנו רוצים לטוס. מחירי הכרטיסים משתנים כמובן בין יעד ליעד, ניקח זאת לתשומת ליבנו כשאנחנו מחשבים את היכולות הכלכליות שלנו. לאחר מכן נחפש מלונות ללינה במקום, באזורים הייעודיים, קיים היצע רב של מלונות המציעים מגוון שירותי לינה על בסיס פנסיון מלא וחצי פנסיון, כשהמחירים משתנים בהתאם. נוסיף לכך גם חישוב עלויות שכירות רכב לזמן השהות שלנו שם, כניסה לאטרקציות כמו סקי, לונה פארק ומוזיאונים, הוצאות יומיומיות על אוכל וכמובן על בזבוזים נוספים כמו שופינג.

לאחר שחישבנו את העלויות הכוללות של החופשה המשפחתית, נחשב כיצד אנחנו מתמודדים עם הסכום הלא קטן הזה, בלשון המעטה – על ידי התנהלות פיננסית חכמה. אפשרות קיימת, במידת הצורך, ושצריכה להיבחן בקפידה קודם לכן, היא נטילת הלוואה לכל מטרה, בתנאים ובסכום שאנו יודעים בוודאות שנוכל לעמוד בהם ובתנאי שהם משתלמים ואטרקטיביים מבחינתנו.

הזמנה מראש – תכנון האטרקציות

פעמים רבות אנחנו מגיעים למקום האטרקציה ומגלים שהמחיר גבוה בהרבה מהסכום שהקצנו לו. יתרה מכך, לעיתים מחיר האטרקציה בתשלום במקום מזנק ומתייקר. הדרך הבטוחה לדאוג לכך שלא אי הבנות כגון אלו, היא להזמין מראש את הכרטיסים לכל האטרקציות שאליהן אנחנו מעוניינים לנסוע. הזמנה מראש תחסוך לנו הרבה כאב ראש וגם הרבה כסף שהאתרים מציעים כהנחה בהזמנה מוקדמת.

הכנת לו"ז מפורט – תכנון הטיול

אם ניסע לטיול מבלי לתכנן מראש את לוח הזמנים ואת האטרקציות אותן אנחנו רוצים לעשות בכל יום, נמצא את עצמינו שורפים זמן יקר בחיפוש מתמיד אחר האלתור היומי וכסף רב של תשלום במקום. אם אנחנו רוצים לייעל את הזמן שלנו ולנצל את החופשה עד תום, נערוך לו"ז מסודר של זמן השהות שלנו בחופשה, כך נוכל להיות ערוכים למקרה של שינוי פתאומי בלוח הזמנים, לנצל את הזמן ולחסוך כסף רב.

בשורה התחתונה

תכנון מוקדם ומפורט של החופשה המשפחתית על כל שלביה, תחסוך לנו המון כסף וכאבי ראש מיותרים. נתחיל בתכנון זמן החופשה, נמשיך לתקציב העומד לרשותנו תוך התנהלות נכונה ואם יש צורך, על ידי לקיחת הלוואה לכל מטרה, משם נזמין מראש את הכרטיסים ונעמיד לו"ז מפורט לניצול החופשה בצורה מקסימלית.

* אין בפרסום הכתבה משום המלצה, חוות דעת, הבעת דעה או מתן עצה מצד מימון ישיר, ואין לראות באמור תחליף לייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ משפטי. כל החלטה בדבר השימוש בתכנים ובמידע תיעשה על אחריותך בלבד ומומלץ ללוותה בייעוץ מקצועי פרטני.

* אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

* מס' רישיון 54414.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.