תפריט עמוד

כך תבחרו צימר בצפון

רוצים לצאת לסוף שבוע זוגי בצימר מפנק? מחפשים מקום מושלם לחופש עם הילדים? רוצים לחגוג את החתונה המתקרבת של חברה קרובה? באתר הנופש ריזורט תוכלו למצוא בדיוק מה שחיפשתם בדרך קלה, מהירה ומוצלחת

כל השבוע עבדתם קשה, התרוצצתם מפגישה לפגישה, סיימתם את הדו"ח הדחוף, עדכנתם את הצוות במשרד, הסעתם את הילדים לחגים, ניקיתם, בישלתם, כיבסתם, קיפלתם. עכשיו הגיע הזמן ליהנות, לנוח, לנשום אוויר צח, לשטוף את העיניים בנופים ירוקים. או במילים אחרות – צימר בצפון. בין אם אתם נוסעים לסוף שבוע או "גונבים" כמה ימי חופש באמצע השבוע, רוצים לנפוש בחברת בן או בת הזוג או לקחת את כל המשפחה, אחד המקומות הטובים להתחיל בו, עוד לפני שארזתם את התיק לנסיעה, הוא ריזורט, אתר המרכז מידע על צימרים ועל וילות נופש.

למה דווקא אתר ריזורט? נתחיל בכמות המידע שתמצאו כאן. האתר מרכז כמות גדולה מאוד של מקומות נופש – צימרים, וילות וסוויטות. אבל למרות הכמות הגדולה של המידע, לא תלכו לאיבוד, שכן יש סינון מתקדם ופירוט מלא על כל מקום ומקום.

רוצים לנוח מהלחצים ולשטוף את העיניים בנופים ירוקים? סעו לצפון

רוצים לנוח מהלחצים ולשטוף את העיניים בנופים ירוקים? סעו לצפון | צילומים: שאטרסטוק

איך זה עובד? נניח שאתם זוג שמחפש צימר. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בדף הבית את האפשרות "צימרים לזוגות" ותקבלו רשימה ברורה ומדויקת של צימרים לזוגות בצפון, כשבכל אחד מהם מופיעה תמונה, מספר חדרי האירוח, איש קשר, מספר טלפון וטווח מחירים. מצאתם משהו שנראה לכם מעניין? לחצו על הריבוע וייפתח דף עם מידע מפורט מאוד על מה מחכה לכם במקום – גודל המתחם, כמה חדרים יש בו, מה מייחד את הצימרים, אילו מתקנים תמצאו כאן – בריכה, ג'קוזי, מדשאות וכדומה. וכיוון שאין כמו מראה עיניים, יש גם כמות גדולה מאוד של תמונות ולפעמים גם סרטון של המקום.

רוצים למקד את החיפוש באזור מסוים, למשל הגליל המערבי, הגליל העליון או הכנרת? לחצו בעמוד הבית על צימרים בצפון ותגלו חלוקה על פי אזורים ומספר הצימרים שנמצאים בכל אזור. ישנם גם סינונים נוספים שיעזרו לכם למצוא את המקום האידיאלי עבור הצרכים שלכם, כמו צימרים לימי הולדת, צימרים לדתיים ועוד ועוד. שלא לדבר על בחירה בין קטגוריות מובילות כמו צימרים עם בריכה, צימרים רומנטיים או צימרים זולים, שגם כאן סימון הקטגוריה יביא את המקומות המתאימים לכם ביותר.

אחרי שבחרתם את הצימר האידיאלי עבורכם, אפשר להתחיל ליהנות

אחרי שבחרתם את הצימר האידיאלי עבורכם, אפשר להתחיל ליהנות

 

כל זה במקרה שאתם רוצים צימר. אם אתם מעדיפים וילה גם כאן כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המסננים המתאימים – וילה רומנטית, וילה עם בריכה, וילה למסיבות, וילה לאירועים וכן הלאה. כמו במקרה של הצימרים, גם בווילות אפשר לבחור באזור ספציפי בצפון – גליל עליון, גליל מערבי, מירון, עמק החולה וכו'. סינונים דומים תמצאו גם בקטגורית הסוויטות.

בחרתם את המיקום וסוג המקום, קראתם את המידע והסתכלתם בתמונות, עכשיו תוכלו לבדוק את הפרטים הקטנים, שאף הם מופיעים באתר בצורה ברורה וקלה להתמצאות: מחירים, מועדים פנוים, תנאי תשלום, צורת תשלום, שעת כניסה ויציאה (צ'ק אין וצ'ק אאוט), מפת הגעה ואפילו סעיף שנקרא "האותיות הקטנות" שבו מוזכרים כמה דברים קטנים אך חשובים שכדאי לדעת.

רוצים לצאת לחופש עם כל המשפחה? חפשו בקטגוריית צימרים או וילות למשפחות

רוצים לצאת לחופש עם כל המשפחה? חפשו בקטגוריית צימרים או וילות למשפחות

בחרתם וסגרתם את סוף השבוע או חופשת אמצע שבוע? נהדר, עכשיו תתחילו לארוז את התיק (אם בחרתם מקום עם בריכה, אל תשכחו את בגד הים…). זה גם הזמן לשכוח את הלחצים והבעיות בעבודה והמטלות בבית, ופשוט להתחיל ליהנות.

ריזורט

– כתבה שיווקית –

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.