תפריט עמוד

כך תבחרו את ה-Airbnb המושלם

מיקום, תחבורה ציבורית, סוג הנכס, ריהוט ומחיר יאפשרו לכם למצוא דירת Airbnb בכל טיול בעולם. מבולבלים בגלל ההיצע? הנה המדריך שילווה אתכם

השכרת יחידת נופש לטווח קצר באמצעות אתר Airbnb הפכה לאופציה המועדפת על מטיילים ותרמילאים בכל העולם. אם בעבר נאלצנו להגביל את אפשרויות הבחירה לבתי המלון בלבד, הרי שכיום יש בכל עיר תיירותית מגוון אפשרויות לינה על בסיס Airbnb.

יתרה על כך, בתל אביב לבדה יש לפי הערכות כ-9,000 דירות שעומדות להשכרה, בירושלים עוד 3,000 ובחיפה כמה מאות. בהשוואה לערים כמו מיאמי, אמסטרדם וברצלונה אלו נתונים נמוכים, אך הם מייצגים מגמה ברורה.

השאלה היא כיצד מסננים בין ההיצע הרחב של דירות Airbnb ומה בודקים על מנת לבחור את יחידת המגורים המושלמת כבר לטיול הבא. בשביל לענות על זה צריך לקחת בחשבון 5 נושאים בולטים:

1. מיקום

בענף הנדל"ן המיקום הוא המלך. כאן לא משנה אם אתם שוכרים דירה לטווח קצר או ארוך, כי המיקום יקבע גם את המחיר וגם את ההנאה שלכם מהתוצאה הסופית. הסוד הוא להתאים את המיקום של דירת Airbnb לאופי הטיול שאתם עורכים ולסגור עסקה רק אחרי שיש לכם תכנית פחות או יותר מסודרת.

2. תחבורה ציבורית

בחו"ל ובארץ אפשר ורצוי לנצל את היצע הדירות שמושכרות על גבי פלטפורמת Airbnb כדי להגביר נגישות לתחבורה ציבורית. ככל שתהיו קרובים יותר לתחנות האוטובוס והרכבת, כך תוכלו לחסוך זמן ולהפיק תועלת מהטיול. מבחינה טכנית, הדרך לעשות את זה היא לבדוק את מיקום הדירה המשוער בגוגל או בכל שירות אחר של מפות מקוונות ולהשוות לנתיבי תחבורה ציבורית.

3. הגדרת הנכס

ב- Airbnb רוצים שתהיו מרוצים ולכן מאפשרים לכם להגדיר מלכתחילה את סוג הנכס שבו אתם מעוניינים. בעזרת הפעלת מסנן פשוט תוכלו לבחור האם לשכור חדר בתוך בית, דירה או בית שלם וגם להגדיר עוד כמה מסננים שחשובים לכם. השתמשו במערכת הזו של Airbnb ותצמצמו למינימום הפתעות לא נעימות.

4. ריהוט

גם שהות של כמה לילות בדירת מגורים יכולה להיות מתסכלת אם היא לא כוללת את הריהוט שמתאים עבורכם. מעבר לכך, ריהוט בסיסי כגון ספה נפתחת בדירה שמיועדת ליותר מאדם אחד ומיטה זוגית בחופשה רומנטית מייצגים דרישות לגיטימיות לחלוטין. במילים אחרות, ודאו שהריהוט עולה בקנה אחד עם אופי הטיול והצרכים שלכם ואל תסכימו להתפשר.

5. מחיר

לפי סקר שנערך ב-2017 בארצות הברית, גולשי Airbnb בוחרים לשכור דירות דרך האתר בגלל נוחות, זמינות ומחיר נמוך. גם עבורכם זה יכול להיות יתרון משמעותי כי עלות השהייה בדירות Airbnb זולה בהשוואה לאלטרנטיבות. התנאי היחיד הוא לבדוק את המחיר מראש וגם להשוות אותו למה שמקובל באותה עיר ובאותה תקופה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.