תפריט עמוד

ישרוטל מסכמת שנת שיא ב-2018

עם מחזור הכנסות הגדול בתולדותיה וזינוק של 22 אחוזים ברווח הנקי, רשת מלונות ישרוטל מסכמת שנת שיא ב-2018. בנוסף, הרשת הודיעה על פתיחה של שלושה מלונות ייחודיים בשנים הקרובות: בשדה בוקר, בים המלח ובלב תל אביב

רשת מלונות ישרוטל רושמת שנת שיא בתוצאות הכלכליות שלה, ומודיעה על שלושה מלונות חדשים שיצטרפו לרשת. מסיכום הדוחות הכספיים לשנת 2018 עולה כי מחזור ההכנסות של הרשת הסתכם בכ- 1.44 מיליארד שקל, לעומת כ-1.32 מיליארד שקל בשנת 2017, עלייה של 9%. הרווח התפעולי של שנת 2018 צמח ל-357 מיליון שקל, לעומת 317 מיליון אשתקד, גידול של 12%, והרווח הנקי קפץ ב-22% מ-134 מיליון שקל ב-2017, ל-164 מיליון שקל ב-2018. גם מניית החברה מציגה עלייה משמעותית, והיא נסחרת בבורסה במחיר של 55 שקלים, זינוק של כ-50% מסוף שנת 2017.

רשת ישרוטל ממשיכה להתרחב ולהשקיע במלונות חדשים – ומכריזה על שלושה מלונות ייחודיים שייפתחו בשלוש השנים הקרובות:

מלון קדמא, מלון שיוקם בסמוך לצריף בן גוריון בשדה בוקר. המלון, הצפוי להיפתח בתחילת השנה הבאה, יוקם במבנה חאן נבטי, במרכזו בריכה חיצונית מוקפת צמחייה. עיצוב המלון, שבו יהיו 163 חדרים וסוויטות ברמת 4 כוכבים, יתכתב עם הסביבה הטבעית המדברית, ויציג צבעי אדמה, עץ ואבן. עוד במלון: מתחם ספא, חמאם טורקי רחב ידיים, ומרכז כנסים ואירועים.

מלון קדמא, שייפתח בתחילת 2020, שומר על קו עיצובי וצבעים מדבריים

מלון קדמא, שייפתח בתחילת 2020, שומר על קו עיצובי וצבעים מדבריים | הצילומים באדיבות ישרוטל

עין בוקק – ים מלח, מלון סוויטות היוקרה הראשון של ישרוטל בים המלח, בהשקעה של 45 מיליון שקל, מצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של הרשת, הכוללת את מלונות רויאל ביץ' אילת ותל אביב, בראשית, כרמים, אוריינט ירושלים, מצפה הימים ואחוזת יערות הכרמל. המלון, הכולל רצועת חוף צמודה, יכלול 43 סוויטות יוקרתיות וסוויטה נשיאותית עם בריכה פרטית שגודלה מעל 100 מ"ר. המלון ישתלב בנוף הערבה וים המלח, וישמור על בנייה נמוכה של שתי קומות. הסוויטות יקיפו בריכה חיצונית גדולה, עם גישה ישירה מהקומות התחתונות. מרפסות החדרים העליונים יהיו נוף של הבריכה וים המלח מצד אחד ונוף של הרי אדום מהצד השני. בניית המלון צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים.

הבריכה של המלון החדש שייבנה על רצועת חוף פרטית בים המלח

הבריכה של המלון החדש שייבנה על רצועת חוף פרטית בים המלח

דיזנגוף 99, מלון עירוני חדשני ברחוב דיזנגוף 99 בבעלות משותפת עם חברת בנייני העיר הלבנה, בהשקעה כוללת של כ-150 מיליון שקל. עיצוב המלון, הכולל 130 חדרי אירוח וסוויטות, ישלב בין החדש והישן בעיר תל אביב, ויעניק ביטוי למשמעות ההיסטורית של הבניין בתרבות הקולנוע הישראלית (הסרט "דיזנגוף 99" צולם באתר זה). את הפרויקט יוביל האדריכל בר אוריין, בניית המלון צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים.

הדמיה של מלון דיזנגוף 99 בתל אביב

הדמיה של מלון דיזנגוף 99 בתל אביב

הקמת מלונות אלה מתווספת לחמשת המלונות שאת תכנונם ובנייתם החלה הרשת כבר בשנה שעברה: מבנה השק"ם ביפו, מגדל ליאון בטיילת תל אביב, צפון הירקון, אחד העם פינת נחלת בנימין והמלון בכיכר ציון בירושלים.

בתמונה הפותחת: הדמיה של המלון החדש שייבנה בעין בוקק, ים המלח
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.