תפריט עמוד

ישראל ממוקמת במקום הרביעי במספר התיירים השנה בגאורגיה

משרד התיירות של גיאורגיה (GNTA) ולשכת הכנסים והתערוכות (GCEB) ערכו השבוע במלון הילטון בתל אביב אירוע מיוחד וראשון מסוגו לחשיפת האטרקציות התיירותיות של גיאורגיה הקסומה ועידוד התיירות העסקית (Mice tourism)

משרד התיירות של גיאורגיה (GNTA) ולשכת הכנסים והתערוכות (GCEB) ערכו השבוע במלון הילטון בתל אביב אירוע מיוחד וראשון מסוגו לחשיפת האטרקציות התיירותיות של גיאורגיה הקסומה ועידוד התיירות העסקית (Mice tourism).

בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2022 הגיעו מישראל לגיאורגיה 155,436 תיירים לעומת 100,686 תיירים בשנת 2021. שנת השיא עד כה הייתה 2019 עם 205,051 תיירים מישראל. ישראל ממוקמת במקום הרביעי והמכובד במספר התיירים השנה אחרי רוסיה, טורקיה וארמניה.

משרד התיירות של גיאורגיה (GNTA) ולשכת הכנסים והתערוכות (GCEB) ערכו היום במלון הילטון בתל אביב אירוע מיוחד וראשון מסוגו בהיקפו לחשיפת האטרקציות התיירותיות של גיאורגיה הקסומה ועידוד התיירות העסקית (Mice tourism)

מגיאורגיה הגיעה לארץ משלחת מכובדת בת 40 נציגים ונציגות של תעשיית התיירות על גווניה השונים. שגריר גיאורגיה בישראל, לאשה ז'בנייה, דיבר באירוע על הקשרים המיוחדים בין המדינות.

הוא הדגיש כי מגמת הגידול במספר התיירים מישראל צפויה לגדול לצד הוספת טיסות שבועיות נוספות. כיום יוצאות מישראל לגיאורגיה 42 טיסות ישירות בשבוע.

בגיאורגיה שלוש שדות תעופה וזמן הטיסה קצר – כשעתיים וחצי בלבד. נשא דברים בכנס גם לבאן ג'פרידזה, העומד בראש לשכת הכנסים והתערוכות של גיאורגיה.

גיאורגיה  המכונה "גן העדן בהרי הקווקז" היא מדינה קסומה במרכז אסיה עם נופים עוצרי נשימה ומגוונים, טבע פראי, אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו פסגות מושלגות ברכסי הקווקז הגבוהים ועמקים ירוקים, מגוון עשיר של יערות, שפע של מים ונהרות שוצפים, תושבים מכניסי אורחים,

יקבים איכותיים, אתרי ספא, כנסיות מרשימות, כפרים ציוריים ואותנטיים, קולינריה משובחת עם מטבח עשיר וכל זאת במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל.

גיאורגיה היא גם יעד נפלא לרפטינג, טרקים, טיפוס הרים, טיולי ג'יפים ושלל חוויות מאתגרות לכל המשפחה. חובבי ספורט החורף ימצאו בגיאורגיה גם אתרי סקי לכל המשפחה. בשנים האחרונות משדרגת גיאורגיה את אתרי הסקי שלה ומפתחת אותם.

שגריר גיאורגיה בישראל, לאשה ז'בנייה

שגריר גיאורגיה בישראל, לאשה ז'בנייה

צילומי הנוף באדיבות משרד התיירות של גיאורגיה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.