תפריט עמוד

ישראל מדורגת במקום השלישי בעולם במחירי מלונות

יקר לנפוש בארץ: ישראל ממוקמת במקום השלשי בעולם במחירים שנופשים נדרשים לשלם עבור חדר במלון. כך עקפנו את איטליה, שוודיה, ארצות הברית וצרפת

נחמד להיות מדינה מובילה, אבל יש קטגוריות שממש לא כדאי להצטיין בהן. קחו, למשל, את רשימת יוקר הלינה בבתי מלון, שהתפרסמה לאחרונה, ובה ישראל ממוקמת במקום השלישי, הרבה לפני מדינות תיירותיות כמו איטליה, בריטניה, צרפת וגרמניה. דו"ח חצי שנתי (ינואר-יוני 2011) שערך אתר המלונות הגדול "הוטלס", הישווה מחירים של 125 אלף בתי מלון ביותר מ-19 אלף ערים ואתרים ברחבי העולם. מהדו"ח עולה כי לינה ממוצעת במלון בישראל עולה 140 ליש"ט; רק בשוויץ ובברזיל תשלמו יותר עבור חדר במלון – 151 ליש"ט ו-150 ליש"ט בהתאמה. פירוש הדבר שאפילו במקומות שנחשבים ליקרים במיוחד כמו מדינות סקנדינביה תשלמו פחות עבור לינה. כמה פחות? המחיר הממוצע לחדר בדנמרק הוא 121 ליש"ט, בנורווגיה ובשוודיה 116 ליש"ט ופינלנד רק 104 ליש"ט. עוד מדינות שזול יותר ללון בהן מאשר בישראל: סינגפור (מקום רביעי ברשימה, 135 ליש"ט ללילה), רוסיה (מקום חמישי, 133 ליש"ט), בריטניה (מקום 11, 115 ליש"ט), ארצות הברית (מקום 12, 114 ליש"ט), הולנד (מקום 13, 110 ליש"ט) ואיטליה (מקום 15, 105 ליש"ט).

הדו"ח מפרט גם כמה עולה ללון בחדר במלונות יוקרתיים ביעדים שונים בעולם. כך, למשל, את הדיל הטוב ביותר במלון של חמישה כוכבים תמצאו בוורשה – 90 ליש"ט ללילה; אחריה ממוקמת מרקש עם 93 ליש"ט ללילה במלון יוקרה. לעומתן, המקום היקר ביותר לחדר במלון של חמישה כוכבים הוא ניו יורק, עם מחיר של 379 ליש"ט ללילה; במקום השני נמצאת ז'נבה שבה תידרשו לשלם 365 ליש"ט. באירופה הכי יקר ללון במלוןשל חמישה כוכבים בוונציה ובלונדון – בשתי הערים הללו תשלמו 278 ליש"ט לחדר במלון יוקרתי. חשוב לציין כי כל המחירים המופעים בדו"ח הם מחירים ממוצעים, ואינם כוללים דילים מיוחדים שאפשר למצוא מעת לעת במלונות מסוימים.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.