תפריט עמוד

ישראלי זכה בפרס בינלאומי על הצלת קופי אדם

אופיר דרורי, הפועל בקמרון נגד ציד לא חוקי וסחר בבעלי חיים, הוא אחד משלושה זוכים בפרס בינלאומי נחשב. נגה שני, הפועלת למען קופים בפרו, היתה בין המועמדים הסופיים

אופיר דרורי, ישראלי הפועל בקמרון למען הצלת קופי אדם ובעלי חיים נוספים, הוא אחד משלושה זוכים בפרס מטעם קרן Future for Nature. הקרן הבינלאומית, שבסיסה בהולנד, מעניקה מדי שנה פרס לפעילים סביבתיים ברחבי העולם העוסקים בהגנה על החי והצומח. דרורי הקים בשנת 2002 בקמרון את ארגון LAGA שמטרתו הראשונית היתה להגן על קופי אדם מפני ציד וסחר לא חוקיים. בשנים האחרונות הארגון פועל להציל בעלי חיים נוספים והוא מסייע לרשויות לעקוף חקיקה נגד סחר בבעלי חיים ולהביא את הנאשמים לדין. דוגמה לפעילות הארגון שהקים דרורי אפשר לראות בסרטון הבא:

יחד עם דרורי קיבלו השנה את הפרס ברברה גלטי מצ'ילה, שפועלת בעשור האחרון להצלת הלוויתן הכחול, וקורנילו אוונגו על פועלו בקונגו להצלת אוקופי (פרסתן מעלה גירה ממשפחת הג'ירפיים). כל אחד מהשלושה קיבל מענק בסך 50 אלף אירו להמשך מאמצי ההצלה. הישראלית נגה שני, הפועלת בשנים האחרונות בפרו למען הצלת קוף הצמר זהוב הזנב, היתה בין עשרת המועמדים הסופיים. על עבודתה של שני בשמורת טבע בצפון-מזרח פרו תוכלו לקרוא בכתבות שכתבה עבור מסע אחר אונליין:

פרו – שומרים על קוף הצמר

שומרים על קוף הצמר, חלק ב'

פרו – שמורה חדשה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.