תפריט עמוד

ישראייר מציעה תחליף לאירופה: חופשה בעקבה

בימים שבהם אנשים מהססים להתרחק מהארץ, ובכל זאת לא רוצים לוותר על חופשה בחו"ל, ישראייר הודיעה כי תשווק חבילות נופש בעקבה, הכוללות טיסה ושני לילות במלון על שפת הים, במחיר מ-196 דולר לאדם

לראשונה ישראייר מציעה ללקוחותיה חופשה בעקבה, הכוללת טיסות לשדה התעופה רמון ואירוח במלונות לאורך קו המים. עקבה מושכת מזה שנים משפחות מרחבי אירופה וכן ידוענים בינלאומיים שנהנים מהפרטיות הניתנת במלונות הסמוכים לים.

ניתן לבחור אירוח הכולל ארוחת בוקר, חצי פנסיון או פנסיון מלא, במלונות השייכים לרשתות בינלאומיות מוכרות. כך, למשל, במהלך חודש מרץ 2020, חופשה של שני לילות בסוף שבוע במלון גולדן טוליפ, על בסיס חצי פנסיון וכולל טיסות, תעלה החל מ-196 דולר לאדם. במהלך פסח, חופשה של שני לילות, כולל ערב ליל הסדר, במלון לה קוסטה עקבה על בסיס חצי פנסיון תעלה החל מ-221 דולר לאדם, כולל טיסות. חופשה דומה במלון מובינפיק, על בסיס ארוחת בוקר תעלה בפסח החל מ-319 דולר. ישראייר תאפשר ללקוחותיה ליהנות ממדיניות דמי ביטול חינם עד 7 ימי עסקים לפני מועד היציאה, למזמינים עד 15.3.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, אמר: " אנו מציעים אלטרנטיבה נוספת בתקופה הקשה שעוברת על ענף התיירות במלונות חדישים בעקבה, כך שהנופשים הישראלים יוכלו לחוש בחו"ל, קרוב הביתה. בכל המלונות יש מספר בריכות שחייה, חוף ים ובו פעילויות ספורט ימי, לצד שילוב של טיולים לפטרה ולסלע האדום".

הנסיעה משדה התעופה רמון למעבר הגבול עם ירדן אורכת כ-20 דקות, עלות הנסיעה במונית כ-50 שקל, וממעבר הגבול למלון עלות מונית בסביבות 20-15 דולר. לשוהים מינימום 2 לילות בעקבה אין צורך באשרת כניסה.

בתמונה הפותחת: מלון אל מנארה בעקבה
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.