תפריט עמוד

יריד התיירות הבינלאומי, טאיפיי 2020

יריד התיירות הבינלאומי 2020 בטאיפיי (ITF) שהתקיים לאחרונה, כלל שוק תיירות וירטואלי ראשון מסוגו המחבר בין סוכנויות תיירות זרות ומקומיות

יריד התיירות הבינלאומי בטאיפיי (ITF), המתקיים זו השנה ה-34 ברציפות, בין התאריכים ה-30 באוקטובר ל-2 בנובמבר, 2020 הוא אחת מתערוכות התיירות הבינלאומיות הגדולות המתקיימות מאז תחילת מגפת ה-COVID-19, עם נציגים מיותר מ-30 מדינות ומחוזות, וכן 30 לשכות תיירות מקומיות מרחבי טאיוואן.

מאות סוכנויות תיירות משתתפות השנה ביריד התיירות הבינלאומי (ITF), על מנת להכין ולתכנן תוכניות עשירות בפעילויות ואטרקציות מגוונות ברחבי טאיוואן לימים שלאחר המגפה. הנוכחים ביריד יכלו לנסות את הלבוש המסורתי של יפן, דרום קוריאה, בריטניה, מצרים, הודו ומדינות רבות אחרות, כמו כן, המשתתפים יכלו לטעום מהמנות שמוגשות במחלקות העסקים של חברות  התעופה המובילות מבלי הצורך לעלות על טיסה.

המטרה המרכזית של יריד התיירות הבינלאומי בטאיפיי היא לעודד את התיירות הבינלאומית לטאיוואן לשנת 2021. לשם כך, משרד התיירות הטאיוואני יזם את ״שוק התיירות הוירטואלי״, שבו במשך יום שלם יכלו נציגים מיותר מ-150 סוכנויות תיירות זרות ומקומיות להיפגש באופן וירטואלי, ליצור קשרים עסקיים, ולהכין ולתכנן תוכניות תיירות לטאיוואן לקראת שנה הבאה.

מר צ׳ואו שי-בי, ממלא מקום המנכ״ל של הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני האחראי גם על השוק הישראלי הציג את מחשבותיו מדוע טאיוואן צריכה להיות היעד התיירותי הבא של הישראלים ביום שלאחר סיום המגיפה: ״החל מהשנה זו ואילך, ענף התיירות לעולם לא יהיה זהה. למרות סגירת הגבולות הזמנית של טאיוואן לתיירות, עם ההצלחה הכבירה של טאיוואן במניעת התפשטות נגיף ה-COVID-19, בשילוב פעולות רבות של משרד התיירות של טאיוואן לתמוך בענף התיירות המקומי, הענף המשיך להתפתח ולפרוח. טאיוואן צפויה להיות אחת מהמדינות הבטוחות לתיירות לתייר הישראלי בשנת 2021.״

על משרד התיירות הטאיוואני

משרד התיירות הטאיוואני (TTB) הוא המשרד הממשלתי הרשמי של טאיוואן (R.O.C) המופקד על מדיניות התכנון, הפיתוח והשיווק של תיירות הפנים והחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טאיוואן הם "זה הזמן לטאיוואן" ו-"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה הסמל הראשי.

למידע נוסף על טאיוואן, אנא בקרו אותנו באתר הרשמי או בדף הפייסבוק שלנו.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.