תפריט עמוד

ירושלים דורגה שביעית בעולם כיעד תיירותי

ימים טובים עוברים על ישראל בכלל ועל ירושלים בפרט, לפחות אם מתייחסים למיקומים שלנו ברשימות "הטובים ביותר", שמתפרסמות בתקופה זו של השנה ברחבי העולם. גולשיו של אתר התיירות הנחשב טריפאדייזור דירגו את ירושלים במקום השביעי מבין עשרת יעדי התרבות והתיירות המועדפים בעולם – מעל לונדון, איסטנבול וונציה. את רשימת יעדי התרבות מובילה העיר פירנצה ואחריה (בסדר יורד) וושינגטון, רומא, פריז, סיאמראפ בקמבודיה וניו יורק. ברשימת יעדי ההיסטוריה הטובים בעולם ירושלים הגיעה למקום העשירי, מיד אחרי בייג'ין ולפני מאצ'ו פיצ'ו שבפרו. "זוהי תעודת כבוד ובשורה משמחת וחשובה לעיר ירושלים, כמו גם עדות לעבודה הרבה והחשובה שהושקעה בתיירות בירושלים במשך השנתיים האחרונות", אמר חיליק בר, חבר מועצת העיר ומחזיק בתיק התיירות בעיריית ירושלים.

גם מלונות העיר זכו לאחרונה לכבוד. ברשימת המלונות הטובים במזרח התיכון, שהרכיבו קוראי המגזין קונדה נסט טרוולר, מככבים שלושה מלונות ירושלמים: מצודת דוד במקום השלישי (אחרי פארק הייט בדובאי וארבע העונות בדוחא), מלון ענבל במקום החמישי וקינג דיוויד במקום העשירי.

ציון לשבח מסוג אחר לגמרי ניתן לתל אביב, שדורגה לאחרונה במדריך לונלי פלאנט במקום השלישי ברשימת הערים החמות ביותר בעולם. תל אביב, שתוארה ברשימה בתור "עיר חטאים מודרנית על הים", עקפה את ולינגטון, בירת ניו זילנד, ואת גנט הבלגית. את רשימת הערים החמות הובילו ניו יורק וטנג'יר שבמרוקו. העובדה שערים הידועות בחיי הלילה התוססים שלהן כמו ברלין וברצלונה לא הופיעו כלל בעשירייה הראשונה מעלה תהיות לגבי הרצון להיות מקוריים בכל מחיר, אבל תמיד משמח להופיע בתקשורת העולמית בהקשר מסוג זה.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.