תפריט עמוד

יעדי הפלגות מעניינים במיוחד

הפלגה היא אמצעי תחבורה מצוין להגיע ליעדים אקזוטיים ומעניינים במיוחד. אם נמאס לכם מהטיסה הרגילה או הנסיעה המפרכת ברכב השכור, הנה כמה מקומות ששווה להכיר

הפלגה היא חוויה מסעירה שמתאימה לגברים ונשים בקבוצות גיל שונות. האניות המפוארות כוללות שורה ארוכה של מתקנים והתחושה המפנקת מתחילה מהרגע שיוצאים לדרך. רק באמצעות הפלגה ניתן לנצל נתיבי שייט ימיים כדי להגיע ליעדים אקזוטיים, מה גם שמדובר על חופשה משתלמת בהשוואה לאלטרנטיבות.

כיום ניתן לבחור יעדי הפלגות מעניינים במיוחד בכל רגע נתון ולמצוא תאריכים נוחים לביקור במקומות פראיים ונידחים.  הדבר החשוב הוא להכיר את ההבדלים בין היעדים ולהבין את ההשפעה של אורך ההפלגה על המחיר. בנוסף, כדאי לשמוע על המקומות הכי מעניינים. הנה כמה הצעות:

קובה
שייט לקובה כולל הפלגה מסביב לאי הקריבי ובדרך כלל הוא יוצא ממיאמי, פלורידה, בארצות הברית או מהוואנה בירת קובה עצמה. שייט ממוצע נמשך 12-7 ימים ובו ניתן לראות גם את האתרים המוכרים והחשובים של קובה, וגם את אלו שפחות מוכרים למטייל הישראלי.


הפלגה לקובה מאפשרת מפגשים נופיים ואנושיים מרתקים | צילומים: שאטרסטוק

מי שבוחר במסלול שכולל את ג'מייקה ישמח לשמוע על ביקור במפרץ מונטגו ביי, ועל האופציה להגיע לסנטיאגו דה קובה שהוקמה כבר בשנת 1514 ומזוהה עם המרד הראשון והכושל של פידל קסטרו. ביקור בקובה מעניק פרופורציות חדשות על העולם המערבי ומספק הזדמנות יוצאת מגדר הרגיל להתרשם מתרבות צבעונית ומרתקת.

איי גלפגוס
אין צורך להכביר מילים על איי גלפגוס ועל הערך המוסף שלהם תוך כדי הפלגות שייט אקזוטיות. המקום היחיד בעולם שבו ניתן לפגוש מקרוב בעלי חיים מרתקים הוא גם יעד אטרקטיבי להפלגה, כי הטיול נעשה בספינה שמשייטת ממש בין האיים.


איגואנה ימית באיי גלפגוס

ההפלגות נערכות בתאריכים שונים והן מופעלות על ידי חברות מובילות. בנוסף, אפשר לבחור את רמת הספינה ובהתאם גם את המחיר. כל ההפלגות הן על בסיס פנסיון מלא והמיקום של האיים סמוך לקו המשווה הופך אותן לרלוונטיות לכל אורך השנה. כמו כן, כדאי לברר על הפלגות שכוללות עצירה ביעדי צלילה נדירים בלב האוקיינוס השקט.

אנטארקטיקה
היבשת העצומה שבקוטב הדרומי מושכת אליה חוקרים וצוותי מסעות מכל רחבי העולם. עם זאת, בשנים האחרונות החלו לגלות אותה גם תיירים מן השורה – לא מעט בזכות ההפלגות. איתני הטבע מוצגים ביבשת אנטארקטיקה במלוא תפארתם וקשה להתעלם מהם.

פינגווינים באנטארקטיקה

לא צריכים להיות מומחים לטבע כדי ליהנות מקרחוני הענק, מהררים והצוקים וכמובן מלהקות של ציפורים ימיות לצד כלבי ים נמריים וטורפים כמו להקות לוותינים ומשפחות דובים. בניגוד לשאר ההפלגות ברשימה מדובר על שייט ארוך יחסית, שנמשך בדרך כלל 10 ימים לפחות. עם זאת, מסלול קצר יותר לחצי האי האנטארקטי משולב בטיסה מעל מיצרי דרייק והוא מתאים לבעלי זמן קצוב.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.