תפריט עמוד

יעדים מושלמים לטיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים מאפשרים לאוהבי טיולים להגיע לפינות היפות והנידחות ביותר, ליהנות מהטבע הפראי והנופים עוצרי הנשימה ולהכיר מקרוב אתרים היסטוריים תרבויות אחרות. לפניכם כמה יעדים נפלאים לטיולי ג'יפים

זה רק אתם והשטח, רגבי אדמה הניתזים תחת גלגלי הרכב, משלבים להילוך נמוך ומעלים, לאט אבל בטוח בתוך טבע שוקק חיים הנגלה במלוא תפארתו. טיולי ג'יפים, הם חוויה סוחפת המאפשרת למיטיבי הלכת לחקור את העולם מזווית חדשה לחלוטין. להגיע אל מקומות נידחים וליהנות מתחושה של יכולת ועצמה המשלבת את כל החושים. אספנו עבורכם שלושה מסלולי טיולים ליעדים אקזוטיים ומסקרנים.

עוד טיולי ג'יפים כאן

טיול ג'יפים אל רכס הדולומיטים

הדולומיטים הם רכס הרים עם נוף דרמטי ועוצר נשימה הממוקם בצפון איטליה ומושך אליו שוחרי הרפתקאות ואוהבי נופי טבע פראיים, בהם נטועים כפרים ציוריים. רבים מכירים את רכס הדולומיטים כאתר סקי פופולארי, אך מעטים יודעים שבמקום נמצאים שבילים מרגשים המתאימים לטיולי ארבע על ארבע. אלו נעים בין נוף אירופאי, בתולי ועוצר נשימה, לצד אוויר צלול ונקי, שמורות טבע יפיפיות- אולי מהיפות ביותר בכל אירופה ומפגש עם אוכלוסייה מקומית ואותנטית. בטיולי ג'יפים לרכס הדולומיטים הלינה נעשית בכפרים קטנים או בבתי מלון מקומיים, שם נחשפים לתרבות המקומית בביטוייה הגולמי. שם תהנו ממאכלים טריים מתוצרת מקומית ותוכלו לעצור  לכמה ימים את מרוץ החיים אל עבר מציאות שמתקיימת במרחק שלוש וחצי שעות טיסה, אבל נראית ומרגישה אחרת במלוא מובן המילה.

טיול ג'יפים לקירגיזסטן

קירגיזסטן, מדינה שבעברה הייתה חלק מברית המועצות וגובלת בסין, נחשבת לאחת מהמדינות היפות ביותר בעולם עם נוף בראשיתי ועוצר נשימה, הרים בגובה של שבעת אלפים מטרים, אגמים צלולים, המתחברים אל עמקים ציוריים, פארקים לאומיים, קרחונים, יערות וטבע  שמפעים את הלב. המקום שמר על הצביון האותנטי שלו ומציע מפגש עם אוכלוסייה מסורתית המקיימת טקסים שמאניים וטקסים דתיים,  אורח חיי נוודות ומאפשרת לסוסים שלה לנוע בחופשיות בערבות הטבע הצלול והשוקק. ההגעה אל קירגיזסטן עוברת דרך טיסה לאיסטנבול וכוללת אף לינה ביורט- אוהל מקומי המותאם לתנאי האקלים באזור. מסלולי הנסיעה עוברים דרך האגמים היפיפיים וכוללים ארוחות בוקר בטבע על גדות האגמים, נסיעה לאורך נהרות, כניסה לכפרים וכן לינה במלונות מקומיים וקטנים. בטיול הנוף מגוון ומשתנה, רכסים מושלגים לצד אגמים יפיפיים ועמקים עם נוף אירופאי ירוק המרחיב את הלב והריאות, טיול ג'יפים לקירגיזסטן מציע מגוון רחב של אטרקציות כגון: מפגש עם המפלים מקרוב, ביקור בכותלי ה"קניון האדום", עמק U, ביקור באגם הנעלם ושקט מופלא של טבע כל כך חי, אחר ומשנה תפיסות עולם. טיול ג'יפים לקירגיזסטן מבטיח לכם חוויה ייחודית של פעם בחיים.

טיול ג'יפים לגאורגיה

גאורגיה מהווה פנינה לשוחרי טבע. היעד מושלם לקהילת נהגי הג'יפים ומטיבי הלכת, המבקשים לעצמם חוויה עוצרת נשימה ומחוברת אל עורקו הפועם של הטבע. הטיול לגיאורגיה יכול להתחיל בבטומי, עיר מערבית, שוקקת חיים עם מקומות בילוי ומוזיקה טובה.  משם נמשיך היישר אל תוך נסיעת שטח לאורך חופי הים השחור, טיפוס אל עבר פסגות הקווקז, תצפיות אל עבר מגדלים, ביקור בבתים מקומיים והיכרות עם אורך החיים המסורתי, הכולל: ארוחות מסורתיות, אתנחתות רגועות, נופי קרחונים, דרכים עטורות בפרחים, טיול רגלי בין מפלים וביקור בעיר טביליסי המעניקה חוויה עירונית ותוססת.

כמה דגשים בבחירת טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים המתקיימים במקומות נידחים דורשים היערכות לוגיסטית מיטבית. במקרים אלו, חשוב לנסוע עם מדריך בקי לא רק בתרבות ובהיסטוריה המקומית, אלא גם בעל יכולת לטפל בכל תקלה ובקשה. בטרם בחירת המסלול, בחנו האם קיימת התייחסות לחלוקת הזמנים? בקשו חוות דעת של מטיילים קודמים, ודאו שהמחיר כולל את עלויות הלינה, הדלק והמזון. כמו כן בררו בנוגע לגמישות הצוות לבקשות מיוחדות בקרב המטיילים ובררו לגבי הגיבוי לוגיסטי – האם קיים צוות המטפל בתקלות טכניות, מסייע בהכנת מזון ויודע להדריך ולענות על כל שאלה?

לסיכומו של עניין, יעדים מושלמים לטיולי ג'יפים יגלו לכם את עצמתו של הטבע דרך הגלגלים ודרך הרגליים. במרחק טיסה לא ארוכה, תגלו נופים עוצרי נשימה, תנשמו את האוויר הצלול ביותר שאי פעם נשמתם ותיהנו מחוויה איכותית, מלאה בתרבות, ידע, מסורת והערכה לקיים. כל המסלולים המוצגים בכתבה מתאימים ליחידים ולמשפחות והם מתקיימים במסגרת קבוצות פתוחות וקבוצות סגורות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.