תפריט עמוד

יעדים להורים טריים – מקומות כיפיים לקטנטנים

אם יש לכם תינוקות במשפחה עד גיל שנתיים ואתם מעוניינים לצאת לטייל למקומות שגם הם יוכלו להתרשם מהם, תשמחו בוודאי לגלות את היעדים הבולטים של אירופה המותאמים לקטנטנים. ביעדים אלה תוכלו לפגוש בעלי חיים וליהנות ממתחמי משחק גדולים

בני השנה עד שנתיים שלכם ישמחו לגלות עולם, לצחוק ולחוות. הנה כמה מקומות שישמחו את הקטנטנים שלכם ובה בעת יעזרו להתפתחות שלהם בדרך מהנה ומשעשעת:

גן החיות של ברצלונה

ברצלונה היפהפייה בצפון-מזרח ספרד מציעה לקטנטנים גן חיות ממש במרכז העיר. פילים שניתן ללטף (את הכפות בלבד, המושטות לילדים מתוך הכלוב), ג'ירפות גבוהות, קופים, אריות ומגוון רחב של בעלי כנף. במתחם עוצבו אגמים מלאכותיים ומפלים, פינות חמד ירוקות ומערכות אקולוגיות שונות המתאימות לכל אחד מבעלי החיים במתחם. היתרון של המתחם הזה הוא גודלו המצומצם יחסית המאפשר לכם לסייר בכל פינות החי המרשימות במשך שלוש שעות מבלי להתיש את הקטנטנים שלכם.

למגע עם בעלי חיים יש יתרונות רבים כבר מגיל צעיר, כפי שניתן לגלות במהלך טיפולים בסיוע חיות בגנים.  בנוסף, אתם יכולים ללמד את הילדים לנהוג בחמלה כלפיהם ולהעניק להם את החוויה הנעימה של הכרות קרובה עם בעלי חיים גדולים יותר כמו: ג'ירפות ואריות שעד כה ראו רק בסרטים. עם זאת, כדאי לזכור כי ילדים בגיל צעיר מאד עשויים להיות רגישים יותר למחלות ולכן חשוב להקפיד לחטא את ידיהם לאחר מגע עם בעלי החיים על מנת שלא יגעו בפיהם  או בגופם ויסתכנו בכניסה של חיידקים לגופם הצעיר.

מגלים את עולם הלגו בדנמרק

כיום כמעט שכחנו את החוויה שבמשחק אינטנסיבי בלגו. בדנמרק תוכלו להגיע עם הילדים ללגולנד (בעיר בילונד). הקטנטנים יתרגשו לראות מבנים שונים עשויים לגו, מכוניות נעות ואפילו ניתן לשוט על סירת קטנות עשויות מלגו ,ולנסוע ברכבת עשויה מאבני לגו. המקום מחולק למתחמים שונים שרבים מהם מתאימים דווקא לילדים הגדולים יותר אך גם הקטנטנים ישמחו לגעת באבנים הקטנות המותאמות לגילם, להתרשם מהצבעים ומאווירת הקרנבל במקום. ולשחק בלגו בגדלים, בצורות ובצבעים שונים

למשחק הלגו יש מגוון רחב של יתרונות בפיתוח המוטוריקה הגסה והעדינה של הילד ופיתוח הדמיון. כמובן גם עבורכם, ההורים, מצפות אטרקציות מיוחדות שמחזירות אתכם תוך דקות ספורות לילדות שלפני עידן האינטרנט בה יצרנו עולמות מופלאים.

היער השחור בגרמניה

אזור היער השחור בגרמניה מוכר לרבים מהעוגה הטעימה "בלאק פורסט" שמוצאה מחבל זה בגרמניה. הוא  ממוקם במדינת באדן וירמברג ומציע נוף קסום של גבעות והרים, יערות ואגמים. לצד כל אלה תמצאו בו גם מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה ובכללן גם אטרקציות לקטנטנים.

בין האטרקציות הבולטות לילדים הצעירים נציין את  פארק אירופה בעיירה ראסט, הכולל מיצג מעניין של האטרקציות הבולטות במדינות אירופה השונות בגרסה המותאמת לילדים. בבד פרדייס תמצאו פארק מים מיוחד בו יש מגלשות ארוכות וצבעוניות לילדים הבוגרים יותר ובריכה בה יכולים הקטנטנים להשתכשך בפיקוח צמוד שלכם.

מתחם נוסף שלא כדאי לפספס ביער השחור הוא פארק הציפורים ווגל, בו יוכלו הקטנטנים להתרשם מבעלי כנף צבעוניים במופע (בגרמנית) על במה. במהלך המופע מאלפי העופות משחררים אותם לרגע קט, הם עפים ממש מעל ראשכם וחוזרים בחזרה אל הבמה. קריאות ההתפעלות נשמעות הן על ידי הילדים והן על ידי הוריהם. חשוב לדעת כי עד גיל ארבע הילדים נכנסים למתחם ללא תשלום.

מה כדאי להכין לפני טיסה עם פעוטות?

קיבלתם החלטה שטסים עם הקטנטנים – מעולה! לפני שאתם יוצאים לדרך כדאי להתכונן עם ציוד שיסייע לכם ויקל עליכם את הטיול, למשל:

  • חבילה שלמה של טיטולים
  • משטח החתלה
  • בגדים מותאמים ליעד ולעונה
  • כובע
  • קרם להגנה לפעוטות
  • מספר חבילות תמ"ל מהסוג שלו הקטנטנים רגילים
  • חיתול בד
  • מדחום
  • תיק עזרה ראשונה שכולל תכשיר להורדת חום לפעוטות
  • תרסיס חיטוי וחומרי חבישה
  • חבילה של מגבונים לחים
  • בקבוקי מים שקניתם בשדה התעופה
  • שמיכה וצעצוע שאליהם מורגל הילד

כדאי לזכור כי בעקבות החמרת נהלי הטיסה כיום אינכם יכולים לעלות למטוס עם בקבוק מים רתוחים שהכנתם מבעוד מועד בבית ותצטרכו להסתפק באלה המוצעים לכם במטוס.

לסיכום, המלצה נוספת: לאחרונה, כמה הורים הכינו לנוסעי המטוס היושבים לידם שי קטן הכולל ממתק ומכתב אישי בו הם מתנצלים מראש שזו הטיסה הראשונה של הפעוט. כך, גם אם השמים הנשקפים בחלון אינם מצליחים לרתק את הקטנטן שלכם לשעתיים-שלוש בטיסה, סביר להניח שלא תזכו למבטים נרגנים, אלא לעיניים מלאות הבנה.

וכמובן, חשבו על כל פריט שעשוי להרגיע את  הפעוט במהלך הטיסה – מומלץ להכין את הרשימה מראש כדי שיהיה לכם מספיק זמן להתארגן ולהביא את כל הדברים הנחוצים. עכשיו, כל שנותר הוא לאחל לכם טיול משפחתי מהנה.

____

מאמר זה נבדק ואושר על ידי שמחה דרור אחות מוסמכת מספר רישוי-1440

אין באמור לעיל, במידע או בתשובה כדי להוות בדרך כלשהי ייעוץ רפואי או אחר כלשהו, המלצה או תחליף לטיפול כלשהו או המלצה למוצר או תכשיר כלשהו. אי לכך, יש לקרוא היטב את עלון המידע הנלווה לכל מוצר ולפנות לרופא לצורך קבלת טיפול או ייעוץ רפואי.

תמונה פותחת: שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.