תפריט עמוד

ברלין ידועה כעיר של אמנות ותרבות, לצד מסיבות סוערות ורבות עניין. משהו מכל המגוון העשיר הזה אפשר יהיה לחוות בכמה מהערים הגדולות בישראל, בעיקר תל אביב וירושלים, במהלך החודשים אוקטובר ונובמבר עם קיומם של ימי ברלין, BerlinDayz. האירועים נפתחו בתחילת אוקטובר במסיבה גדולה בנמל יפו ומשם המשיכו במופע אור קולי מרתק בכיכר הבימה, כאשר בניין התיאטרון הואר בתצוגה אמנותית מרהיבה, מלווה במוזיקה אלקטרונית ובמחול מודרני.

החל מאמצע אוקטובר יוקרנו בסינמטקים בתל אביב, ירושלים וחיפה סרטים חדשים של במאים צעירים מברלין (בלוויית כתוביות בעברית) ובסינמטק תל אביב תוצג בתקופה זו תערוכת צילומים של מקס נורץ בנושא ברלין – תל אביב.


בניין הבימה בתל אביב מואר, כחלק מאירועי "ימי ברלין"

בסוף חודש אוקטובר ייערכו בקפה-תיאטרון של הקאמרי ובספרייה הלאומית בירושלים, זו השנה החמישית, ימי הספרות גרמניה – ישראל. תחת הכותרת "לכתוב על הבית" – HeimatSchreiben – יארחו בארץ את דיאה לוהר, אווה מנסה, אינה הרטוויג, יאן וגנר ודורון רבינוביץ' שיגיעו מגרמניה ואוסטריה.

ימי ברלין לא פוסחים גם על תחום המחול: ביום שלאחר פתיחת האירועים הציג ניר דה וולף במחסן 2 ביפו את המופע שלו "יומן של עשור אבוד" וב-8 בנובמבר תעלה מג סטיוארט במחסן 2 את המופע Solos במסגרת הסדרה "תנועה ללא גבולות".

פרטים נוספים על ימי ברלין באתר של מכון גתה.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.