תפריט עמוד

יוצאים לקמפינג? ארזתם לבד? כל מה שכדאי לארוז לקמפינג

החיים לאט לאט חוזרים לשגרה + תובנות, כאשר תחת אילוצי הקורונה הבנו יותר שלטייל ולנפוש בארץ זה כיף ומהנה לא פחות מטיול בחו"ל. אם אתם מתכננים לצאת לקמפינג עם המשפחה, ריכזנו עבורכם את הדברים שכדאי לארוז איתכם (כתבה שיווקית)

תקופת הקורונה אילצה את רובנו להישאר בעיקר בבתים ולחפש אלטרנטיבות אחרות מאלו להן הורגלנו – עין ערך "לנפוש בחו"ל". כך, רבים גילו כי חוויית הקמפינג בארצנו יכולה להיות חוויה מושלמת ומהנה לא פחות מיציאה מגבולות הארץ.

עם זאת, כדי שחוויית הקמפינג אכן תהיה מושלמת, חשוב להתכונן מראש ולהצטייד בפריטים חיוניים ומועילים. בין אם יש לכם רכב חדש או לא, במידה והוא מאובזר בתא מטען גדול – הרווחתם! מאוהל ועד ערסל, כשיש לכם תא מטען גדול, לא תצטרכו לעשות יותר מידי חשבון לפריטים אותם אתם לוקחים, ולהעביר את הנסיעה בנוחות מרבית.

פריטי לינה הכרחיים

מה יותר כיף, אינטימי ומשפחתי, מאשר לבלות את הלילה מתחת כיפת השמים ולהתעורר ליד נחל נובע? ממש כמו בספרים. זוהי משמעותו האמיתית של הקמפינג, ההתחברות לעצמך ולטבע. כדי להפיק את המירב מהחוויה, כדאי תהיו מצוידים בהתאם.

אוהל, כמובן, הוא הציוד הכי אלמנטרי שתצטרכו כדי להעביר את שנת הלילה. בכדי ליהנות מנוחות מקסימלית, מומלץ להצטייד באוהל המיועד למות של לפחות אדם אחד יותר מבני המשפחה, כך שתוכלו גם לאחסן בו את שאר הציוד מבלי להצטופף יותר מידי.

אחרי שבחרתם אוהל מתאים ומרווח, כדאי לבחור מזרונים או שקי שינה מתאימים. אמנם המטרה שלנו היא להתחבר לטבע, אך לישון על אבנים זה לא כל כך נעים. את המזרון או שק השינה כדאי להתאים לאופי הקמפינג – אם שק השינה יהיה רוב הזמן ברכב, תוכלו להתפנק בשק שינה כבד, אך אם אתם מתכננים לטייל איתו על הגב, כדאי להתחשב במשקלו.

פריטים לארוחה – כי איך אפשר בלי לאכול?!

ארוחת שטח היא חוויה משלימה ובלתי נפרדת מטיול הקמפינג. התארגנות מקדימה תבטיח לכם שלא תישארו רעבים בשטח. לפיכך, הכינו לכם צידנית איכותית ומשטחי ו/או קוביות קרח שיוכלו לשמור על טמפרטורה נמוכה של המזון. רצוי לזכור כי מאכלים שהתחממו עלולים להתקלקל במהירות וזה פשוט עלול להרוס לכם את הטיול.

חשוב לזכור לקחת איתכם גם פריטים בסיסיים, כמו מנגל, פחמים, כירת בישול וכלי אוכל. למקצוענים מביננו, אפשר להתארגן על סיר פויקה וערכת קפה מקצועית.

פריטים שישדרגו לכם את הטיול

אמנם יצאנו לטבע, אך אנחנו לא במסע הישרדות. כמה פריטים טכנולוגיים יכולים להפוך את החוויה שלכם למהנה ואף בלתי נשכחת.

במידה ואתם לא מתכננים לעשות טיולים ומסלולים, כדאי להביא איתכם כמה משחקי קופסה ואף משחקים יצירתיים כמו חידונים משפחתיים, כדי לספק תעסוקה לילדים. כמו כן, תוכלו להביא איתכם נגן מוזיקה וליצור לכל אחד, או בשיתוף, רשימת שירים אהובה שתנעים לכם את זמן הכנת הארוחה וכן את שעות הפנאי הכיפיות.

גלמפינג בישראל

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.