תפריט עמוד

יונייטד איירליינס: תפריטים חדשים של שפים מובילים

הנוסעים במחלקת BusinessFirst של יונייטד איירליינס בין תל אביב לניו יורק ייהנו מתפריט גורמה איכותי, שיתחלף מדי חודש. את התפריטים החדשים יצרו השפים המובילים אביב משה ומאיר אדוני

חברת התעופה יונייטד איירליינס משיקה בימים אלה תפריטים חדשים, פרי יצירתם של השפים המובילים אביב משה (מסעדת מסה) ומאיר אדוני (מסעדת כתית). השניים הצטרפו לצוות הקולינרי המייעץ של יונייטד איירליינס בישראל לפני כשנתיים במטרה לפתח יחד את התפריטים החדשים.

יונייטד מקיימת בישראל קשרי עבודה קולינריים מאז 2005 עם שפים מובילים, המייצגים סגנונות בישול שונים, כדי לייצר תפריט גורמה איכותי רגיל וכשר (גלאט) ברמה גבוהה לנוסעי מחלקת BusinessFirst הטסים בקו הדו-יומי בין תל אביב לנמל הבית של החברה בניו יורק – שדה התעופה ניוארק ליברטי (זאת בנוסף לתפריט הרגיל פרי יצירתם של צוות השפים של יונייטד).

לדברי אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל: "שותפות קולינרית זו הינה בת יותר מ-10 שנים והיא הטביעה את חותמה על רמת התפריטים הגבוהה מחד ועל ציפיותיהם של הנוסעים מאידך. האתגר שניצב בפנינו היה כיצד ליישב ציפיות אלה עם הרצון ליצור תפריט חדשני שהוא יותר מגביל ממסעדה ואשר מבטא את הייחודיות של כל אחד מהשפים".

השפים אביב משה ומאיר אדוני נמנים עם מובילי הקולינריה בישראל בשנים האחרונות, ואף זכו להכרה עולמית. השניים הרכיבו תפריטים המשקפים פרשנות למאכלים עממיים תוך שילוב טכניקות בישול מאזור פרובנס ודרום איטליה, עם שימת דגש על חומרי גלם טריים באיכות הגבוהה ביותר. צוות השפים של יונייטד ביקר בישראל ובחן את המתכונים ואת חומרי הגלם ורק לאחר מתן אישורם יוצאים לדרך התפריטים החדשים, ארבעה במספר – שניים לכל שף. התפריטים מתחלפים מידי חודש.

מה חדש בתפריט? בתפריט ארוחת הערב – עוף צלוי בתנור על מצע של פולנטה תירס, בצל ופטריות צלויים ובצל ירוק מאודה, פילה דג סרגוס לצד קונפי שום עם עגבניות מיובשות על פסטה זוקיני ושום צלוי ועוד. בין הקינוחים ניתן למצוא חלבה ומוס פיסטוקים, טארט וניל עם אננס ועוד. בתפריט ארוחות הבוקר – בלינצ'ס גבינה וגרירת תפוז עם צימוקים וחמוציות, חביתת עשבי תיבול וגבינת פטה עם זוקיני ופלפלים אדומים קלויים על האש עם עגבניות שרי ועוד.

גם הנוסעים במחלקת תיירים בטיסות בינלאומיות ארוכות טווח יזכו לשידרוג משמעותי מבחינה קולינרית. החל מ-1 בינוי, בטיסות מעבר לאוקיינוס האטלנטי, בטיסות בין ארה"ב וארגנטינה, ברזיל וצ'ילה, ובמרבית הטיסות מעבר לאוקיינוס השקט, יונייטד תרחיב את היצע הארוחות הזמינות בחינם. הארוחות יכללו שלוש מנות – חטיף גבינה וקרקרים, חטיפי ברוסקטה אפויה מחיטה מלאה או ממרח גבינת קירי וקרקרים, מנה עיקרית שתוגש עם סלטים מרעננים ולחם בעבודת יד ולמנה אחרונה הלקוחות יוכלו ליהנות מקינוח פרימיום, דוגמת גלידה איטלקית, סורבה, גלידה או מוס. כמו כן, יונייטד תציע בירה ויין ללא תשלום לטסים במחלקת תיירים בטיסות בין יבשתיות. הלקוחות יוכלו לרכוש חצי בקבוק של יין פרימיום ויונייטד תמשיך להציע משקאות חריפים למכירה.

יונייטד איירליינס ויונייטד אקספרס מפעילות בממוצע 5,055 טיסות ביום ל-373 נמלי תעופה על פני שש יבשות. בשנת 2014, הפעילו יונייטד ויונייטד אקספרס יחד קרוב לשני מיליון טיסות והובילו 138 מיליון נוסעים ליעדיהם.

בתמונה: (מימין לשמאל): השפים אביב משה ומאיר אדוני ומנכ"ל יונייטד בישראל, אבי פרידמן | צילום: תמר מצפי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.