תפריט עמוד

יונייטד איירליינס משיקה ערכות פינוק חדשות

יונייטד איירליינס וקאושד ספא (Cowshed Spa), מותג הספא והלייפסטייל היוקרתי של Soho House & Co, חברו לשיתוף פעולה שיספק לנוסעים ערכות פינוק אישיות חדשות בטיסות, וביותר מתריסר טרקלינים של יונייטד בשדות תעופה ברחבי העולם. הערכות האישיות יוצעו לנוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת ה- BusinessFirst של יונייטד בטיסות בינלאומיות ארוכות. בנוסף, קולקציית מוצרי קאושד תהיה זמינה ברבים ממועדוני יונייטד של החברה במיקומים שונים ובטרקלינים.

כל מוצרי קאושד ספא, שמגזין קוסמופוליטן הבריטי כינה "מותג יופי סופר סטייליסטי", מיוצרים באנגליה מתמציות צמחים ומשמנים אתריים אורגניים המלוקטים בטבע ונסחרים בסחר הוגן. הערכות יכללו קרם לחות לידיים, שפתון לחות ומגבון קמומיל מרענן. בנוסף, יהיו בהן פריטים נוספים, כמו גרביים וכיסוי עיניים, אטמי אוזניים, מברשת שיניים ועוד. גם תאי השירותים הממוקמים בעשרות ממטוסי הצי הבינלאומי של יונייטד יצוידו במוצרים של קאושד, בהם טונר קמומיל ותרחיץ לבנדר עדין.

יונייטד איירליינס ויונייטד אקספרס מפעילות בממוצע 5,055 טיסות ביום ל-373 נמלי תעופה על פני שש יבשות. השנה קולטת החברה 34 מטוסי בואינג חדשים, לרבות ER 787-900 בצפון אמריקה, ו-49 מטוסים חדשים מסוג Embraer 175 ליונייטד אקספרס. יונייטד היא בין החברות המייסדות של Star Alliance, המספק שירות ל-193 מדינות דרך 27 חברות-תעופה חברות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.