תפריט עמוד

יוון האלפינית – חגיגה בלקנית של מראות וטעמים

דרכי שטח מלהיבות, נופים הרריים עוצרי נשימה, אגמים צלולים ומנזרים מבודדים – טיול ג'יפים ביוון האלפינית הוא חגיגה של מראות, חוויות וטעמים. אפשר לבחור בין טיול של חמישה ימים, שבעה ימים או לשלב טיול עם נופש ים תיכוני

נופיה של יוון ההררית מסעירים את העין ואת הלב: פסגות אדירות, אגמים כחולים, מפרצים קסומים, כפרים זעירים שטובלים בירק ומנזרים התלויים בראש צוקים. הוסיפו לכל אלה את האירוח החם, המוזיקה הסוחפת והאוכל היווני הנהדר ותקבלו טיול שכולו חגיגה של מראות, חוויות, צלילים וטעמים.

טיולי הג'יפים של MEDRAFT ביוון ההררית יוצאים מאתונה – אפשר לבחור בין מסלול של חמישה ימים, מסלול של שבעה ימים וטיול המשלב ג'יפים עם נופש ים תיכוני מפנק. הטיולים עוברים בדרכי שטח הרריות מאתגרות, בנופים המתחלפים מאזורים מיוערים וירוקים למדבר אלפיני, עם תצפיות נוף שנמשכות עד קצה האופק. זוהי ארצם של האלים מהמיתולוגיה היוונית, אשר גרו ממש כאן – על פסגתו של הר אולימפוס.

מחוויות ומראות הטיול ביוון האלפינית:

• חוויות שטח – הנופים הפראיים והדרכים ההרריות אידיאלים לטיול ג'יפים. בעזרת רכבי השטח אפשר לחצות נהרות ולטפס לרכסים גבוהים שמהם נשקפות תצפיות נוף מדהימות.

• חוויות מים – הטיול ביוון ההררית עובר דרך אזורי אגמים יפהפיים, מפלים נסתרים ונהרות שופעי מים. אפשר לשוט בקיאקים על האגמים, לטייל לצד נחלים ופלגי מים ואפילו לגלוש באומגה מעל מפגש של שלושה נהרות.

• נופים משתנים – הטיול עובר בנופים מגוונים ומרשימים להפליא. במהלכו תפגשו אגמים כחולים להפליא, יערות אפלוליים, פסגות הרים מדהימות וחשופות מצמחייה, וכמובן שלא מחמיצים את המנזרים התלויים של מטאורה.

• ואיך אפשר בלי אוכל יווני אותנטי? בסיומו של כל יום עמוס בנופים, מראות, חוויות ופעילויות נהנים ממטעמי המטבח היווני בטברנה מקומית. יאסו!

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.