תפריט עמוד
המשבר הכלכלי גרם לכם למכור את המטוס הפרטי? לא נורא. אתם עדיין יכולים לטוס בסטייל, מבלי שתיאלצו לעמוד בתור, להידחק במחלקת תיירים או לנסות לשווא לקרוא לדיילת במהלך הטיסה. חברת גרינג'ט האמריקאית מציעה שירות חדש: לחלוק טיסה במטוס פרטי עם אנשים במצבך – מיליונרים, שהחליטו להשבית את צי המטוסים הפרטי שלהם או חובבי איכות הסביבה שהפרוטה מצויה בכיסם.

איך זה עובד? בכל יום מפרסמת החברה רשימה של טיסות ליעדים מסוימים ברחבי ארצות הברית, עם גיחות אקראיות לקנדה, את סוג המטוס שטס לכל יעד וכמה תעלה טיסה פרטית. מצאת טיסה מתאימה? כל שעליך לעשות הוא להירשם אליה בדואר אלקטרוני ולהגיע למקום המיועד. המחיר הסופי נקבע בהתאם למספר הנוסעים שנרשמו לאותה טיסה. כך, למשל, באתר האינטרנט של החברה פורסמה לאחרונה טיסה בין פורט לודרדייל ליוסטון במטוס גולף סטרים 200-G תמורת 13,000 דולר, ולעומתה מציאה של ממש: טיסה משיקגו לבלמר, ניו ג'רזי במטוס הואקר 400 תמורת 3,852 דולר בלבד. יש אפילו הצעות מיוחדות לנוסעים מתמידים, כמו הנחות על כרטיס שני לאותו היעד או טיסה בחינם למצרפים חמישה חברים חדשים לשירות.

אם המחירים האלה נשמעים לכם דמיוניים, יש לדעת שהם נמוכים בהרבה לעומת המחיר של תחזוקת מטוס פרטי, צריכת דלק ותשלום משכורות לצוות אוויר. וכמובן ישנם יתרונות נוספים: הטיסות המשותפות מאפשרות לפתח רשת של חברים ברחבי המדינה והן מעניקות תחושה של סיפוק שעזרתם, ולו במעט, להפחית את הנזק הסביבתי העצום שגורמות טיסות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.