תפריט עמוד

טעים בשחקים: שף ראשי חדש באל על

שחף שבתאי, השף הראשי של מסעדת ניטן תאי ובעל כוכב מישלן ממסעדה מצליחה בפראג, יוביל את תחום הקולינריה באל על ויהיה אחראי על תפריטים חדשים בכל המחלקות בטיסות החברה

שחף שבתאי, השף הראשי של מסעדת ניטן תאי התל אביבית, שלה גם סניף בברלין, נבחר להוביל את תחום הקולינריה באל על ויהיה אחראי על התפריטים בכל מחלקות השירות במטוסי החברה. בימים אלה, שבתאי והצוות שלו מגבשים אסטרטגיה קולינרית חדשה לאל על, לצד תפריטים חדשים, אשר יוצגו בקרוב, לכל המחלקות במטוסי החברה. התפריטים החדשים יכללו שימוש במגוון רחב של חומרי גלם איכותיים וטכניקות בישול מתקדמות.

שחף שבתאי, יליד קיבוץ עמיעד ולוחם שייטת בעברו, הוא אחד השפים הישראלים הבכירים והמצליחים. הוא מתמחה במטבחים של דרום-מזרח אסיה, דוגמת סינגפור, קמבודיה, וייטנאם ועוד. הוא זכה בפרסים ועיטורים בינלאומיים, המסעדה המצליחה שלו בפראג, סה סה זו (SaSaZu) זיכתה אותו בתואר שף השנה בצ'כיה וכן בכוכב מישלן.

"הבחירה בשחף שבתאי נעשתה כחלק ממהלך אסטרטגי לשיפור השירות והמוצר במטוסים", אמר אמיר רוגובסקי, סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על. "שבתאי הוא אחד השפים המובילים בישראל ואנו שמחים מאוד על הצטרפותו למערך השירות של אל על. אנו בטוחים כי ניסיונו העשיר וכשרונו ישדרגו את החוויה הקולינרית המוגשת לנוסעים". שבתאי אמר כי הוא נרגש להצטרף למשפחת אל על ומחכה להזדמנות להכין הפתעות קולינריות ללקוחות החברה.

צילום תמונה פותחת פיני סילוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.