תפריט עמוד

טס מניו יורק לדובאי כדי לטעום פיצה חדשה

ג'ון גרבוס עבר יותר מ-11 אלף קילומטרים כדי לטעום את הפיצה החדשה שפיצה האט השיקה רק בסניפיה בדובאי - שילוב של פיצה ומיני המבורגרים עם גבינה

כמה הייתם מוכנים להשקיע בשביל לטעום טעם חדש של פיצה? לנסוע לשכונה מרוחקת? אולי אפילו לעיר אחרת? ג'ון גרבוס לקח את העניין הרבה יותר רחוק. 11 אלף קילומטרים ליתר דיוק. גרבוס, קומיקאי מברוקלין המגדיר את עצמו כ"אמריקאי שמן", קיבל הצעה שלא היה יכול לסרב לה: אתר אינטרנט הציע לו לטוס לדובאי כדי לטעם פיצה חדשה שנמכרת אך ורק בסניפי פיצה האט בדובאי. גרבוס לא היסס לרגע והזמין מונית לשדה התעופה קנדי. משם הוא יצא בטיסה ישירה של אמרייט איירליינס לדובאי – כ-13 שעות טיסה. כשנחת ביקש מנהג מונית מקומי שייקח אותו לסניף הקרוב של פיצה האט, ושם סוף סוף טעם את פיצת החלומות.

אז בשביל איזה פיצה שווה לטוס חצי עולם? השם הרשמי הוא "קראון קראסט קרנבל", ומדובר בפרשנות נדיבה לחלומם הרטוב של מכורי ג'אנק פוד באשר הם: פיצה שהיא גם המבורגר, ולהפך. בשולי הבצק של הפיצה הזאת יושבים מיני המבורגרים שנצלו בגריל וכוסו בגבינה צהובה. יש גם גרסה מעט יותר דיאטטית עם חזה עוף במקום המבורגרים למי שמוכן להפגין מעט ריסון עצמי.

כשנשאל על הטעם, גרבוס בן ה-30 אמר לכתב של העיתון "דה ניישן" היוצא באיחוד האמרויות כי הפיצה היתה טעימה, אבל הוא היה כל כך עייף שלא הצליח לסיים את כולה… וכמה התענוג הזה עלה לו? כרטיס טיסה במחלקת תיירים מניו יורק לדובאי עולה בסביבות 3,550 דולר, למי שרוצה לנסוע קצת יותר בסטייל בעקבות הפיצה שלו – כרטיס במחלקת עסקים יעלה 11,500 דולר וכרטיס במחלקה ראשונה יקפיץ את המחיר ליותר מ-20,000 דולר. לא מעט גם כשמדובר בשילוב מוחץ של פיצה והמבורגר… מצד שני, אם תסתכלו בפרסומת הזאת, אולי גם אתם תשתכנעו:


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.