תפריט עמוד

טסים לחו"ל? טיפים להתמודדות עם בריחת שתן

בריחת שתן היא תופעה שכיחה שלא בהכרח חייבת לגרום לפגיעה באיכות החיים או למנוע מכם ליהנות ולטוס לחופשה בחו"ל. אבל רגע לפני שאורזים מזוודות, הנה כמה טיפים שכדאי להכיר

בריחת שתן שכיחה יותר אצל נשים מאשר גברים, אך היא מטרידה נכון להיום כ-30% מהאוכלוסייה הכללית. המשמעות בפועל היא שמאות אלפי אנשים סובלים מבריחת שתן, שמוגדרת מבחינה רפואית כחוסר יכולת לשלוט על שלפוחית השתן, ולפיכך גם מפגיעה באיכות החיים. עם זאת, כיום גם ידוע על דרכים יעילות להתמודדות עם בריחת שתן ואת חלקן אפשר לאמץ לפני שטסים לחופשה בחו"ל.

אורזים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם בריחת שתן גם אחרי שהמטוס ינחת ביעד:

  1. קחו איתכם מוצרי ספיגה

תחתונים חד פעמיים וסוגים אחרים של מוצרי ספיגה חייבים להיות חלק בלתי נפרד מהמזוודה שלכם. אתם יכולים ללבוש את מוצרי הספיגה בכל שעות היום, להשתמש בהם בצורה דיסקרטית לחלוטין ובחלק מהמקרים גם להיכנס איתם לבריכה או לים.

מבחינתכם, השאלה היחידה שעל הפרק היא איזה מוצרי ספיגה מתאימים לדרגת החומרה של בריחת שתן ולמבנה הגוף. למזלכם, את התשובות תקבלו במגוון דגמים של מוצרי ספיגה ואפילו תוכלו לבחור את הצבע שלהם כדי להרגיש שמדובר בפריט לבשו לכל דבר ועניין.

  1. אמצו שינויים התנהגותיים

כמה שבועות לפני מועד החופשה זה בדיוק הזמן הנכון לאמץ שינויים התנהגותיים, שבהמשך יעזרו לכם גם להתמודד ולהפחית אירועים של בריחת שתן. ראשית, הגבילו את כמות השתייה ל-1.5-2 ליטר ביממה. שנית, הימנעו משתייה בשעות הערב.

כמו כן, הוציאו מהתפריט מגרי שלפוחית כגון קפאין, אלכוהול ומשקאות מוגזים וותרו גם על מיצי הדרים ואוכל חריף. עקבו אחר התגובה של הגוף שלכם למאכלים ומשקאות מסוימים והתאימו את התפריט לפני ואחרי ההמראה.

  1. חזקו את שרירי רצפת האגן

האמת היא שכל חופשה בסופו של דבר תיגמר, לכן כדאי לחשוב גם על היום שאחרי. בהקשר הזה עומד לרשותכם הפתרון של חיזוק שרירי רצפת האגן בעזרת תרגילים גופניים רלוונטיים.

המטרה היא לחזק את השרירים על מנת לאפשר שליטה טובה יותר בשלפוחית השתן, כמו גם למנוע מצב של בריחת ודליפת שתן בדרגות חומרה שונות. כמובן שחיזוק של שרירי רצפת האגן דורש התמדה, אך הוא ישתלם בטווח הארוך.

  1. בחרו מסלול מתאים

ברמה הפרקטית, תוכלו להרגיש הרבה יותר בטוחים בעצמכם אם תדעו שבמרחק קצר מכל נקודה במסלול הטיול שלכם יש תא שירותים מרווח ואינטימי. זה אולי נשמע מסובך, אך ברוב המדינות המערביות מדובר על דרישה לגיטימית לחלוטין.

השתמשו במידע שיש באתרי אינטרנט ובהמלצות של אנשי מקצוע ובחרו מסלול טיול שמתאים למצבכם. לבסוף, הישארו ערניים לתחושת הגוף ואל תתביישו ליזום הפסקות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.