תפריט עמוד

טיפים לשמירה על הגוף והשיער בטיול

מתכננים טיול וכבר ארזתם מזוודה? אל תשכחו להכניס לתיק הרחצה את כל מה שיעזור לכם לשמור על טיפוח הגוף והשיער. החל מקרם לחות, דרך שמפו ועד הסבון – הנה הרשימה המלאה

יציאה מהבית לחופשה או טיול דורשת שורה ארוכה של התאמות. בראש ובראשונה, מה שצריך לעשות זה לארוז תיק בהתאם לאופי הטיול. מטבע הדברים, יש הבדל בין חופשה שמבוססת על קרוז בקריביים לבין טיול רגלי על שביל חוצה ישראל. מיד לאחר מכן, רצוי לחשוב על הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול באיכות החיים – כמו למשל אריזה נכונה של תיק הרחצה.

את תיק הרחצה אורזים בעיקר על מנת לשמור על טיפוח הגוף והשיער. אך כיצד עושים זאת וממה מתחילים? הנה 5 טיפים שיעזרו לכם:

השתמשו בקרם לחות שמשלב מקדם הגנה

אחד ממוצרי הטיפוח היעילים ביותר הוא קרם לחות לגוף ולפנים שמשלב בתוכו מקדם הגנה. מצד אחד, יש את קרם הלחות עצמו שבו תוכלו להשתמש על מנת להחזיר לגוף ולפנים את הלחות שהולכת לאיבוד במהלך החופשה. מצד שני, הקרם עצמו חוסך עבורכם את הצור באריזה של מקדם הגנה והוא אפקטיבי כל השנה (אפילו בישראל).

שמפו איכותי

השמפו שבו אתם משתמשים במהלך טיול ארוך יקבע את היכולת של השיער שלכם להתמודד עם תנאי אקלים משתנים. אם אתם רוצים לחזור לשגרה עם שיער בריא, חשוב שתבחרו שמפו איכותי. כמו כן, מומלץ להתאים את השמפו לסוג השיער: מתולתל, חלק, יבש וכדומה.

הגנו על הפנים בעזרת כובע

בהקשר של שמירה על טיפוח הגוף והשיער במהלך טיול ארוך, כובע הוא חלק מתיק הרחצה הרבה יותר מאשר מהמזוודה. למזלכם, יש המון סוגים של כובעים שבהם אתם יכולים להשתמש על מנת להגן על השיער והפנים מפני חשיפה ישירה לשמש. בנוסף, הכובע יכול לסייע לכם לשמור על חום הגוף בטיול שמתרחש בחורף או בעונות המעבר.

מגבת

מגבת עדינה תחסוך מכם את הצורך לסחוט את השיער ולסרק אותו בצורה אגרסיבית. בגלל שפעולות פשוטות כאלה מצטברות לנזק בלתי הפיך לשורשי השיער, מה שכדאי לעשות זה להכניס לתיק מגבת קטנה וייעודית. ככל שהמגבת תהיה רכה יותר והייבוש עדין ובטפיחות קלות יותר, כך תמנעו שבירה ונשירה של השיער בצורה אפקטיבית.

השקיעו בסבון

כמובן שגם לסבון יש תפקיד חשוב, שהופך להיות עוד יותר קריטי במהלך טיול ארוך מחוץ לבית. נכון שלא תמיד אפשר לקחת את הסבון המועדף עליכם לטיול כזה, אבל אפשר לנסות לבחור במקומו מוצר טיפוח אחר ולא פחות בריא. במידה ואתם מתעקשים לקחת את הסבון הנוזלי שלכם ואין מספיק מקום, נסו להכניס אותו לבקבוק קטן אחר וכך תרגישו בבית בכל מקום בעולם.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.