תפריט עמוד

טיול משפחתי בתאילנד

תאילנד מציעה כל מה שצריך לטיול משפחתי מוצלח: חופים נהדרים, איים קסומים, שווקים מרתקים ואטרקציות מגוונות המתאימות לכל גיל, מטיולי סוסים, דרך טיולים רגליים ועד לפעילויות של ספורט ימי

תאילנד הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים האהובים ביותר על משפחות עם ילדים ולא במקרה. המדינה הגדולה והמיוחדת הזו מציעה מגוון עצום של אפשרויות לכל הגילאים, וגם לקטנטנים שבחבורה. אם אתם רוצים לצאת לחופשה המשפחתית הבאה שלכם לתאילנד, הנה סקירה על כמה מקומות בתאילנד, שכדאי לכם להגיע אליהם. ואם כבר הגעתם לתאילנד, כדאי לדעת שלא חייבים להסתפק בשבוע או שבועיים, אפשר בהחלט לבלות בתאילנד חודש מבלי להשתעמם. אז בואו נצא לדרך ונכיר את תאילנד היפה:

בנגקוק. טיול לתאילנד עם הילדים מוכרח לכלול את העיר בנגקוק. זהו שער הכניסה הראשי למדינה ויעד תיירותי שמציע לא מעט. מומלץ להקדיש כמה שעות לטיול ברובע הסיני שבעיר, לבקר בשוק סוף השבוע הססגוני, לנסוע בטוק-טוק (נסיעה שהיא עצמה חוויה בלתי רגילה) ולא לשכוח את פארק השעשועים – Dream World, שנמצא לא רחוק מהעיר ומציע מגוון של מתקנים נהדרים לכל הגילאים.

ארמון מלך תאילנד בבנגקוק, בשעת השקיעה

ארמון מלך תאילנד בבנגקוק, בשעת השקיעה | צילומים שאטרסטוק

הואה אין. עיירת החוף הקטנה הזו, שנמצאת במרחק של שעתיים עד שלוש שעות נסיעה מבנגקוק, בהחלט מצדיקה ביקור. חוף הים שלה, באורך של 10 ק"מ, מציע לנופשים באזור מגוון עצום של אטרקציות נהדרות, המתאימות ברובן לכל המשפחה. טיול לעיירה הזו יכול לכלול שהות באחד מבתי המלון המצוינים, שנמצאים בסמוך לחוף (או בגסטהאוסים הזולים יותר) וגם ספורט ימי לחובבי הז'אנר, טיולי סוסים ועוד. אם אתם רוצים לנוח, החופים הנהדרים מציעים לכם שמשיות, כסאות נוח וגם שלווה נעימה, האופיינית למקום עצמו. לא לשכוח להצטייד בקרם הגנה מפני השמש וגם בספר טוב.

טיול סוסים על חוף בהואה הין

טיול סוסים על חוף בהואה הין

קנצ'נבורי. מבנגקוק, נסיעה של שעתיים בערך לכיוון מערב, תיקח אתכם לעיר קנצ'נבורי, המוכרת מהסרט המפורסם "הגשר על נהר קוואי". כדאי ללון בעיר עצמה ולשלב טיולים באזור. בין השאר אפשר לבקר בשבטים החיים שם, לרכוב על פילים, לשוט ברפסודות עץ, עשות רפטינג בנהר ולרחוץ במפלים הסמוכים. יש לא מעט בתי מלון באזור, שחלקם ברמה גבוהה מאוד.

איי תאילנד הם מקום מושלם לבילוי משפחתי

איי תאילנד הם מקום מושלם לבילוי משפחתי

האיים של תאילנד. אל תפספסו את האיים המפורסמים של תאילנד, שמציעים מלבד האווירה הנפלאה גם מים צלולים וחולות לבנים. קופיפי, פוקט וקו סמוי הם שלושה איים תיירותיים מאוד, שיש להם לא מעט מה להציע למשפחות עם ילדים. תוכלו כמובן ליהנות מבטן-גב ולהתפנק כמה ימים בבית מלון יוקרתי, או לנצל את ההזדמנות ולשלב גם פעילויות מים שונות, טיולים רגליים וגם מפגש עם המקומיים. למרות שמגיעים אל האיים האלה לא מעט תיירים, אפשר למצוא בהם פינות שקטות ושלוות, שיאפשרו לכם לקחת פסק זמן אמיתי ולספוג את האווירה המיוחדת של המקום.

ילדות משבט המונג באזור משלוש הזהב

ילדות משבט המונג באזור משלוש הזהב

צ'אנג מאי ומשולש הזהב. על נהר המקונג, במרחק נסיעה של ארבע שעות מהעיר צ'אנג מאי, נמצא מפגש הגבולות של שלוש מדינות: תאילנד, בורמה ולאוס. כדאי מאוד לבלות כמה ימים באזור זה ולנצל את מה שהוא מציע. טיול ספארי לילה הוא אחת האטרקציות המיוחדות באזור הזה והוא מוצע על ידי מספר חברות. שוק הלילה של העיר צ'אנג מאי הוא אטרקציה נהדרת שכדאי לשלב במהלך הביקור שם כדי ליהנות מהצבעים, הריחות והמראות הנהדרים שהוא מציע. זה הזמן לקנות כמה מזכרות מקומיות לאלה שהשארתם בארץ. אם מיציתם את העיר, תוכלו להמשיך לכיוון צפון-מערב לעיירה המקסימה פאי, וממנה לצאת לטרקים, למערת נטיפים או למעיינות החמים.

שוק בעלי החיים בבנגקוק

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.