תפריט עמוד

טיול למרוקו: אילו סוגים של טיולים קיימים?

מתכננים את הטיול הבא בארץ המגרב? כדאי שתכירו את האופציות השונות לטיולים במדינה כדי שתוכלו לבחור בקלות את הטיול המתאים ביותר עבורכם (תוכן שיווקי)

מתכננים את הטיול הבא בארץ המגרב? כדאי שתכירו את האופציות השונות לטיולים במדינה כדי שתוכלו לבחור בקלות את הטיול המתאים ביותר עבורכם.

סוגי טיולים במרוקו שכדאי להכיר

ההגדרה של טיול למרוקו היא כמובן הגדרה רחבה למדי. כיום ישנן אופציות שונות המתאימות לכל מי שחפץ ליהנות מהסכם הנורמליזציה שנחתם מול מרוקו לאחרונה. בואו נבין אילו אופציות לטיול קיימת ומה מייחד כל אחת מהן.

לטייל לבד: טיול עצמאי למרוקו

אופציה זו היא היא אמנם פחות מקובלת מהאופציה של טיול מאורגן (עליה נרחיב בהמשך), אך היא בהחלט תפסה תאוצה עם נרמול היחסים. אורכו של טיול עצמאי נע בין 10 ל-14 ימים, אך הוא עשוי להיות קצר (בין 6-8 ימים) או ארוך יותר, בהתאם ליעדים שברצונכם לראות.

המסלול המומלץ יכלול ביקור בערים קזבלנקה, רבאט, פס, העיר הכחולה שפשוואן, איפראן ולבסוף מרקש – בה יש לא מעט מה לראות ולכן כדאי להקצות מספר ימים לביקור בה. ומה מבחינת הניידות? ניתן לבחור אם להתנייד באמצעות תחבורה ציבורית (רכבת/אוטובוס) או לבחור באופציה של השכרת רכב.

היתרון המרכזי של טיול עצמאי הוא כמובן היכולת לבחור בדיוק לאן להגיע וכמה זמן להישאר בכל עיר, ללא תלות בקבוצה. בנוסף, העלות הכוללת של טיול כזה יכולה להיות זולה בהרבה מאשר טיול מאורגן.

טיול מאורגן למרוקו עם מדריך וקבוצה

זאת למעשה האופציה הפופולרית ביותר של טיול למרוקו – טיול מאורגן עם קבוצה של מטיילים נוספים ומדריך צמוד אשר מכיר היטב את מרוקו. היתרונות של טיול כזה ברורים מאחר ויש כתובת ומענה לכל שאלה או בקשה ויש מי שדובר את השפה ומבין את הניב המקומי.

בנוסף, מקבלים ידע רב מהמדריך, אשר חולק את תובנותיו ומשתף במידע חיוני על ההיסטוריה של כל עיר ועיר, התרבות והפולקלור המקומי. עלות של טיול מאורגן למרוקו מתחילה באזור 1,100 דולר לאדם, אך יכולה להגיע בקלות גם ל-1,800 דולר למשתתף, בהתאם לאורכו של הטיול והמקומות שבהם מבקרים.

טיול מאורגן מותאם לשומרי מסורת

כיום ניתן למצוא גם טיולים מאורגנים עם התאמות מסוימות בעבור ציבור שומרי המסורת, כאשר הדגש הוא על ארוחות בוקר וצהריים כשרות, אשר מוגשות בכלים חד פעמיים, וביקורים במסעדות מרוקאיות כשרות בשעות הערב. בנוסף, ישנה הכנה מיוחדת לקראת שבת, כמו גם תפילה בבית כנסת מקומי, מה שהופך את הטיול לחוויה יוצאת דופן. קבוצות שומרות מסורת מקבלות מדריך שומר מצוות, אשר מכיר בדיוק את הצרכים וההתאמות הנדרשים לטיול מסוג זה ומספק מענה לכל שאלה ובקשה.

 

טיול מותאם לצלמים מקצועיים וחובבי צילום

גרסה נוספת של טיולים מאורגנים למרוקו הם טיולים המותאמים לקבוצות של צלמים, כאשר הדגש בהם הוא כמובן על חווית הצילום ופחות על תרבות או היסטוריה. בטיול כזה תוכלו לראות יעדים כמו מדבר סהרה, הרי האטלס הגבוהים וגם לא מעט שווקים צבעוניים ופוטוגניים וסמטאות מיוחדות לחובבי הז'אנר של צילומי רחוב וצילום תרבויות.

טיולי גלישה למרוקו – לבד או עם קבוצה

בטח תופתעו לשמוע, אך מרוקו נחשבת לאחד מהיעדים הנחשקים ביותר בעבור גלישת גלים וניתן למצוא בה לא מעט חופים עם גלים גבוהים, אשר מושכים גולשים מקצועיים מכל רחבי העולם. בין הערים המרכזיות שכדאי לבקר בהן נמצאות עיר החוף אסווירה, העיר אגאדיר ועיירה בשם טאגאזוט. ניתן לטוס לטיול שכזה באופן עצמאי או עם קבוצה.

הטיפים והמידע בכתבה זו הם בשיתוף פורטל בוא למרוקו, אשר מרכז מידע מפורט על המדינה ועל סוגי הטיולים השונים בה. לפרטים נוספים חפשו בגוגל "בוא למרוקו".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.