תפריט עמוד

טיול ג'יפים עצמאי בפירנאים הספרדים

טיול ג'יפים למי שרוצה לגלות את יופיים של הפירנאים הספרדים באופן עצמאי, ובו בזמן להיעזר בידע והניסיון הרב של MEDRAFT – מבניית המסלול והדרכה מוקדמת, דרך הזמנת מלונות איכותיים ועד ייעוץ טלפוני בעברית במהלך הטיול

הפירנאים הספרדים מציעים נופים ירוקים להפליא, שפע של מים בנחלים, בנהרות השוצפים ובאינספור מפלים, פסגות דרמטיות, יערות עבותים, עיירות ציוריות, שווקים ססגוניים וכפרים מקסימים. תוסיפו לכל אלה את האוכל הקטלוני המשובח ותקבלו שילוב מנצח. בטיול ג'יפים עצמאי תוכלו ליהנות מכל אלה בקצב שלכם ובחברת האנשים הקרובים לכם – בן או בת זוג, משפחה או קבוצת חברים. אבל למרות שאתם מטיילים באופן עצמאי, אתם לא לבד בשטח. הצוות של MEDRAFT יציג בפניכם את המסלול, ידריך אתכם לפני היציאה, יזמין עבורכם מקומות במלונות איכותיים ואטרקציות מוצלחות ובמידת הצורך ילווה אתכם בקשר טלפוני בעברית במהלך הטיול. או במילים אחרות: טיול שבו תוכלו ליהנות מכל העולמות.

את הדרכים ההרריות חולקים לעתים עם עדר מקומי

מה היתרונות של טיול ג'יפים עצמאי בפירנאים הספרדיים?
מספר המטיילים הוא לפי ההרכב המתאים לכם – אפשר לארגן טיול פרטי לזוג, לכל המשפחה, לכמה משפחות או לקבוצת חברים. טיולים מסוג זה מתאימים מאוד לקבוצות של 4-12 נוסעים.

לפני הנסיעה מתקיימת הדרכה מסודרת על ידי מדריך שטח ישראלי המכיר היטב את האזור.

סט מפות מסומנות של מסלולי הטיול במתנה.

הזמנת מלונות איכותיים וחבילת אטרקציות לפי הבחירה שלכם.

במידת הצורך אפשר ליצור קשר ישיר למשרדי MEDRAFT בארץ או בברצלונה ולקבל עצות וליווי טלפוני בעברית.


חווית רפטינג בפירנאים. שילוב של אדרנלין ונופים קסומים

מה מחכה לכם בטיול בפירנאים?
האטרקציות בטיול נחלקות לשני סוגים: טבע והרפתקאות.
הטיול עובר דרך נופים יפהפיים הכוללים פסגות נישאות, מעברי הרים דרמטיים, יערות מחטניים והמון מים בכל פינה – מפלים, אגמים קרחוניים, נהרות ונחלים. בטבע המקסים הזה נוסעים בדרכי שטח, עוצרים לתצפיות, יוצאים למסלולי הליכה בנופים אלפיניים עוצרי נשימה.

החלק השני של חבילת האטרקציות כולל כל מה שקשור להרפתקה ואדרנלין. רפטינג מהנה וכיפי בנהר, מזחלות מהירות מהארוכות באירופה, ומי שזקוק לעוד קצת ריגושים יכול להוסיף טיולי סוסים, גלישת קניונים, טיולי טרקטורונים, ספורט ימי בחופים ועוד ועוד.

הוסיפו לכל אלה ביקור בכפרים ועיירות ציוריות, מפגשים עם תושבים מקומיים, אוכל מצוין ולינה במלונות כפריים מפנקים, ותקבלו טיול חווייתי להפליא. יש אפשרות להאריך את הטיול בנופש על חוף הים או בברצלונה, אחת הערים התוססות באירופה. כמו שכבר אמרנו – טיול שמאפשר ליהנות מכל העולמות.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.