תפריט עמוד

טיולי GPS – עצמאי אבל לא לבד

טיול GPS מאפשר לכם ליהנות משלל היתרונות של טיול עצמאי בשילוב הידע והניסיון רב השנים שלנו. ארזנו עבורכם את כל הטיול (וגם את כל החוויה!), לכם רק נשאר לצאת לדרך וליהנות

בואו נודה, לא לכל אחד מתאים טיול בקבוצה. יש אנשים שמעדיפים לטייל בעצמם, עם המשפחה או בחברת חברים. אבל מה עושים כשרוצים לטייל באופן עצמאי במקום חדש ומלהיב, עם פעילויות מיוחדות ואטרקציות שלא כל אחד מכיר? בדיוק בשביל זה בנינו עבורכם טיול GPS, שבו אתם מטיילים בעצמכם, אבל אתם אף פעם לא לבד.

כמה קל ונוח: אנחנו ב-MEDRAFT אספנו עבורכם את כל המידע, עשינו עבורכם את כל עבודת השטח. הלכנו ברגל את כל המסלולים, חווינו את כל האטרקציות, רכבנו על גבי אופנועי שלג במסלולים הכי יפים ובדקנו עבורכם באופן אישי את בקתת ההרים החמימה שתשמש ללינת לילה מפנקת. לכם נשאר רק לטייל בראש שקט וליהנות מכל רגע!


טיול GPS – לטייל באופן עצמאי עם כל הידע והניסיון שאספנו עבורכם


איך זה עובד?

טיול GPS כולל את כל מה שצריך על מנת להבטיח לכם חופשה מושלמת, נטולת דאגות ושלא תפספסו אף רגע ושום אטרקציה בטיול: החל במפגש הדרכה בארץ, דרך הטיסות, רכב שכור, מלונות איכותיים ואטרקציות ייחודיות, וכמובן מכשיר ניווט משוכלל שילווה אתכם לאורך כל הדרך ויסביר היכן אתם ממוקמים ואיזה אטרקציות כדאי לא לפספס בדרך. המכשיר מתאים את עצמו הן לתוואי השטח והן לדרכים עירונית.


ליהנות מהנוף בשלווה מבורכת

לפני הכל, כמובן, אתם בוחרים את היעד שבו תרצו לבלות את חופשת השלג שלכם מתוך מגוון של אפשרויות (ראו בהמשך). לאחר שנפל הפור, אנחנו מזמינים אתכם אלינו לקפה ועוגה ולמפגש עם אחד מהמדריכים המקצועיים שלנו, ובו תקבלו הסבר מפורט על החופשה המצפה לכם. לא צריך לזכור מסלולים או להסתבך עם מפות – כל המידע והמסלולים הוזנו לתוך מכשיר הניווט מראש. בדרך זו תדעו תמיד לאן לנסוע ומה מחכה לכם מעבר לפינה או בלב היער.

וכדי להבטיח שהכל ילך חלק, בכל רגע במהלך החופשה תוכלו לקבל מענה טלפוני ממדריך מקומי ויש גם גיבוי טלפוני של מדריך ישראלי מהארץ.


בטיול GPS לא מוותרים על אטרקציות מלהיבות דוגמת אופנועי שלג

לאן אפשר לטייל?
יש יעדים רבים שאפשר לטייל בהם באופן עצמאי. חופשת שלג מלהיבה במיוחד מחכה לכם בגאורגיה, שם אפשר ליהנות מספארי אופנועי שלג במסלולים מרגשים ברכס הקווקז. השלג העמוק, השקט מסביב והטבע הפראי – כל אלה הופכים את החוויה למרגשת ומיוחדת במינה. יעד נוסף מומלץ לטיול GPS בשלג הוא סלובקיה, שם נהנים המטיילים מיומיים פעילים עם אופנועי שלג, רפטינג במדרון מושלג ולקינוח – פארק מים וספא מפנק.

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.