תפריט עמוד

טיולי פסח בדרום ומרכז אמריקה

מפגש מקרוב עם תרבויות עתיקות, אתרים ארכיאולוגיים, ערים מרתקות ואתרי טבע מרהיבים בשני טיולים שמוציאה חברת בנצי גלובל בפסח, האחד למקסיקו וגואטמלה והשני לפרו ובוליביה

תרבות המאיה ותרבות האינקה ממשיכות לרתק ולהסעיר את דמיונם של אנשים ברחבי העולם גם היום. מטיילים רבים יוצאים למסע בעקבות התרבויות הללו, אבל כדי להכיר ולהבין אותן לעומק יש צורך במדריך מקצועי ומיומן.

חברת בנצי גלובל מוציאה בחג הפסח שני טיולים, האחד למקסיקו וגואטמלה, והשני לפרו ובוליביה, במהלכם יבקרו המטיילים באתרים הארכיאולוגיים המפורסמים של בני התרבויות הללו, לצד ביקור בערים מודרניות, אתרי טבע מרשימים והשתתפות בחגיגות מקומיות.

הטיול למקסיקו וגואטמלה:
מסע בין ערי ענק לטבע עתיק ומסתורי. ערי הבירה המודרניות של מקסיקו וגואטמלה הן בעלות הסטוריה ענפה בהרבה ממה שניתן לראות בעין בלתי מקצועית.בטיול זה היוצא ב- 10.4.2011 בהדרכת דורית גבאי רואים את הישן והחדש ואת השילוב הבלתי נמנע ביניהם. מקסיקו סיטי, שבנויה על עיר הבירה של האימפריה האצטקית; פירמידות; מפלים, וגם הרי הגעש והערים המרתקות של גואטמלה, ובראשן אנטיגואה.  הטיול כולל השתתפות בחגיגות הפסחא המפורסמות.

הטיול לפרו ובוליביה:
טיול מרתק לערש התרבות הדרום אמריקאית. פרו על שלל אתריה ותרבותם העתיקה של בני האינקה, נחשבת עד היום למקום בו ניתן לראות את הנוף האנושי הראשוני של דרום אמריקה.
בטיול היוצא ב- 19.04.2011 ד"ר גילי חסקין לוקח את המטיילים אל אותם המקומות בהם התקיימו הפולחנים, הטקסים והתרבויות עוד לפני הגעתם של הספרדים למקום. מאצ'ו פיצ'ו, לימה, הואראז וגם עריה הגבוהות בין האנדים של בוליביה המגוונת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.