תפריט עמוד

טיולי משפחות ברכבים פרטיים

טיול משפחות ברכב משלכם מאפשר את הנוחות והגמישות שבטיול פרטי בשילוב הדרכה, ביטחון ומקצועיות שמקבלים בטיול מאורגן. ממש ללכת עם ולהרגיש בלי

אתם מתכננים לצאת לחופשה משפחתית ורוצים ליהנות מהדרכה ומליווי של אנשי המקצוע הטובים ביותר, אבל צמד המילים "טיול מאורגן" מעורר בכם חשש. בעיני רוחכם אתם מדמיינים את המצב הבא: המשפחה שלכם יושבת באוטובוס הומה, אנשים שזה עתה פגשתם מתערבים בשיחה הפרטית שלכם. בהמשך הדרך, האוטובוס חולף על פני חנות גלידה והילדים רוצים לעצור, אבל אין סיכוי שהדבר יקרה כי הרי האוטובוס לא יחכה רק לכם. במילים אחרות – לחץ, מתח ואכזבה. לא בדיוק מה שייחלתם לו בחופשה המשפחתית שכל כך חיכיתם לה.

עכשיו אפשר להירגע. MEDRAFT מציעה קונספט שונה לחלוטין – טיולי משפחות ברכבים פרטיים. בטיול מסוג זה כל משפחה מקבלת רכב פרטי משלה ויכולה ליהנות מכל העולמות: מצד אחד, תחושת פרטיות, גיבוש משפחתי, גמישות ואפשרות תמרון (אין בעיה לעצור בדרך לקנות גלידה לילדים או להתעכב עוד קצת במקום שאהבתם במיוחד); מצד שני, אתם נהנים מהדרכה מקצועית ומתחושת ביטחון, שיש מי שמכיר את הדרך ואת האתרים היפים והמעניינים ביותר לאורכה, וחשוב לא פחות – המלון, הארוחות והכניסות לאתרים השונים מוסדרים מראש. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למכונית, להתניע ולצאת לדרך. ממש ללכת עם ולהרגיש בלי.

נסיעה מסחררת במזחלות הרים בצ'כיה | הצילום באדיבות לשכת התיירות הצ'כית CzchTourism.com

אחרי שהיתרונות הטמונים בטיול מסוג זה הובהרו, חשוב לדעת לאן תגיעו. טיולי המשפחות ברכבים פרטיים של MEDRAFT לוקחים אתכם אל לב הטבע הכי יפה של אירופה – לחבל טירול באוסטריה ולהרי הענקים בצ'כיה. הטיולים עצמם משלבים הרפתקאות, אקשן, נופים, תרבות וטבע, והם מציעים משהו לכל אחד מבני המשפחה. הילדים ייהנו מחוויות אקשן מרגשות, כמו נסיעה מסחררת במזחלות הרים, שייט קייאקים, גלישת אומגה, פעילויות בפארק חבלים, רכיבה על אופניים בשבילי הרים ועוד; המבוגרים ייהנו מנופים ירוקים, טבע נפלא וביקור בערים היפהפיות אינסברוק (בטיול לטירול) ופראג (בטיול לצ'כיה), שמציעות מבנים עתיקים ורבי רושם, רחובות יפים וסמטאות ציוריות, וכמובן אפשרות לשופינג ולישיבה נינוחה בבית קפה. בקיצור – כל מה שטוב ויפה באירופה נמצא ממש בהישג ידכם.

גלישת אומגה מעל נהר בחבל טירול שבמערב אוסטריה | צילום: Laurin Moser, באדיבות לשכת התיירות של טירול Tirol Werbung

הנה כמה מהדברים שתוכלו לחוות בטיול משפחתי ברכב פרטי של MEDRAFT:
בצ'כיה אפשר ליהנות מפעילויות אקשן מלהיבות בפארק חבלים, שייט קאייקים, טיולי אופניים בטבע הירוק, טיולים רגליים ביערות עבותים, ביקור במצודות מרשימות, סיור בפראג ועוד ועוד. בחבל טירול שבמערב אוסטריה אפשר להתנסות בשלל פעילויות אקשן מרגשות כמו גלישה באומגה מעל נהר, מסלול חבלים, מזחלות הרים, רפטינג בנהר גועש,
רכיבה על אופניים, טיול רגלי באלפים הבאוורים, ביקור במפלים שנופלים מגובה רב. וכן מפעילויות רגועות יותר כמו ביקור בטירת נוישוונשטיין הציורית (ששימשה השראה לטירת היפהפייה הנרדמת בדיסנילנד), בילוי במרחצאות חמים המשקיפים על נופי הרים, סיור באינסברוק, בירתו היפהפייה של המחוז ועוד.

אז אם אתם רוצים להיות חלק מקבוצה מאורגנת וליהנות מהדרכה מקצועית ומתחושת ביטחון, אבל בו זמנית לטייל בפרטיות ולחוות גיבוש משפחתי – הטיולים המשפחתיים ברכבים פרטיים של MEDRAFT הם הפיתרון המושלם עבורכם.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.