תפריט עמוד

טיולי משפחות בדרך אחרת

מסלולים ייחודיים ולא ממוסחרים, אטרקציות בחיק הטבע, תנאים נוחים ושפע של עניין לכל בני המשפחה - חברת Otherways מציעה טיולי משפחות בלתי נשכחים, בדרכים אחרות

טיול משפחות לתאילנד או לצפון הודו יכול להיות חוויה מיוחדת במינה, בדרכים חדשות ולא מוכרות, עם שפע של עניין לכל בני המשפחה. חברת Otherways מתמחה בטיולי משפחות מפנקים באווירה מיוחדת ובמסלולים ייחודיים. כשמם כן הם, ב-Otherways חושבים בדרך אחרת ומטיילים בדרכים אחרות. החשיבה מחוץ לקופסה, ההיכרות האישית עם כל אחד ממרכיבי החבילה והירידה לפרטים הקטנים הם שעושים את ההבדל.

ב-otherways מטיילים במסלולים שונים מהמקובל, מגיעים לשמורות טבע ואזורים פחות מתוירים, ששומרים על אותנטיות וצביון מקומי, ונותרו בלתי מקולקלים. את המסלולים בנה ניר הרפז, מדריך טיולים ואיש תיירות שהתגורר בתאילנד כחמש שנים, דובר את הניב המקומי ומכיר לעומק את האזורים המיוחדים והאותנטיים של הממלכה הקסומה.

תאילנד – טיול משפחות ייחודי ואותנטי לממלכה הקסומה במסלול שונה, שעובר מהגבול הבורמזי ועד הגבול הקמבודי, ממערב למזרח תאילנד, מציע למשפחה הישראלית חוויה בלתי נשכחת. הטיול חובק בתוכו את השבילים הנסתרים, האתרים האקזוטים, הריזורטים הכי אותנטיים ומלונות הבוטיק על גב החוף, חופשה מלאת אטרקציות בטבע, ריזורטים ירוקים, שנורקלינג, אופניים, אומגה, פילים, ספארי חיות, פינוק באיי טורקיז, שווקים אותנטיים, מוזיאונים על קצה המזלג והרבה זמן איכות עם כל המשפחה. הטיול נעשה בקבוצות אינטימיות בעקבותיו של מסלול יוצא דופן ולא ממוסחר המשלב את פניני התיירות הפחות מתוירות בתאילנד, לצד כל השפע שיש לממלכה להציע.

צפון הודו – טיול חוויתי ומגבש לכל המשפחה, בתנאים נוחים ועם שפע של פעילויות מרתקות כמו דיג נהרות, נסיעה בטרקטורונים בנופים עוצרי נשימה, צניחה במצנחי רחיפה מעל עמק קולו, ביקור בכפרים נחבאים בין חמוקי ההרים ומפגשים עם תושבים מקומיים, התנסות במלאכות מסורתיות, ביקור במקדשים יפהפיים, סיור בשווקים שוקקים וטיול במחוזות שאינם נמצאים על מסלול התיירים הנפוץ, ואליהם מגיעים בדרכים ייחודיות.

הביאו אנרגיות טובות – אנחנו כבר נדאג לכל השאר!


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.