תפריט עמוד

טיולי אקשן חורף

אופנועי שלג, מזחלות אלפיניות, בניית איגלו, טיולי הליכה בסנדלי שלג, נהיגה בג'יפים בדרכים הרריות ומושלגות - אלו הן רק כמה מהפעילויות הייחודיות שמצפות לכם בחופשות אקשן חורף

למי שרגיל לחורף הישראלי, עם ממטרים פזורים ושמים מעוננים חלקית, האפשרות לטייל ביעדים מושלגים מרגשת ומלהיבה. על אחת כמה וכמה, כשאפשר לצבור חוויות חד-פעמיות ולהתנסות בפעילויות אקשן חורפיות מסעירות. ובפעילויות בשלג, אנחנו לא מתכוונים לבניית איש שלג ואפילו לא לסקי, אלא לאקשן חורף אמיתי, במקומות שבהם אפשר לגמוע את המרחבים הלבנים באופנוע שלג, לצאת לטיול רגלי בסנדלי שלג, לנהוג בג'יפים בדרכי שטח מושלגות שמטפסות אל פסגות ההרים, לטייל במזחלת רתומה לכלבים או לגלוש במהירות מסחררת במזחלת אלפינית.

ספארי אופנועי שלג ברומניה. אקשן חורף אמיתי

טיולי אקשן חורף של MEDRAFT מתקיימים בכמה מהמקומות היפים והמיוחדים באירופה, ובכל טיול שכזה מוצעות שפע של פעילויות אתגריות ייחודיות על רקע הנופים הלבנים המהפנטים. ובסופו של יום מלא אקשן, אפשר להתרווח מול האח הבוערת וליהנות מארוחה חמה ויין מקומי טוב.

ברומניה תוכלו לצאת לספארי אופנועי שלג ברכס הרי הקרפטים. ארבעה ימים של נהיגה מלאת אדרנלין באופנועי שלג, התנסות בטכניקות נהיגה בשלג, כשגלגלי האופנוע חורצים תלמים עמוקים בשלג הרך, עצירות מחממות לב ובטן בבקתות הרים ובכפרים קטנים, ארוחות קדרה עשירות ומפגשים מרתקים עם תושבים מקומיים מסבירי פנים. ומי שזקוק לעוד קצת אקשן, ישמח לביקור בפארק חבלים הפעיל גם בחורף, שבו חוצים את הנופים המושלגים במעברי כבלים וגולשים באומגה מהירה בין העצים.

נסיעה במזחלות רתומות לכלבים בפירנאים

בפירנאים הספרדים המטיילים מתנסים בשלל פעילויות חורף מרתקות וייחודיות: הם לומדים כיצד לבנות איגלו, דוהרים באופנועי שלג, מנווטים במזחלות כלבים, לומדים את סודות ההישרדות בשלג, שומעים את סיפורה של יטי, מפלצת השלג האגדית, בבקתת הרים אותנטית סביב האח הבוערת, נוהגים בג'יפים בשבילי הרים מושלגים ומקנחים בסקי בנסיכות הזעירה אנדורה.

גאורגיה מציעה את המסלולים המאתגרים והקשוחים ביותר הן ברמת הג'יפאות והן ברמת הנהיגה באופנועי שלג. הג'יפים מטפסים לפסגות ההרים המושלגות, מפלסים דרך במעברים הרריים קשים, ולפעמים צריך למצוא דרכים חלופיות כשהשלג חוסם את המעבר. גם הנהיגה באופנועי שלג, דרך המרחבים המושלגים, מעמידה אתגר מיוחד. וכל זאת, על רקע נופיה המופלאים של גאורגיה, עם רכסי ההרים הנישאים, היערות, הנהרות השוצפים והעמקים הירוקים. בין פעילות מאתגרת אחת לשנייה אפשר להירגע בארוחות עשירות בבתי כפריים, מלוות ביין מקומי מצוין והרבה מוסיקה ושמחת חיים.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.