תפריט עמוד

טיולים לספורטאים וחובבי אקסטרים

אם אתם מכורים לריגושים, למה שלא תשלבו פעילויות אקסטרים בטיול הבא שלכם בחו"ל? טיול ג'יפים, צלילה, רפטינג - צריך רק לבחור ולצאת לדרך

אוהבים אדרנלין? מכורים לריגושים? מאוהבים בתחושת האושר המציפה את הגוף במהלך פעילות ספורטיבית? נסו לצאת לפעילות ספורט אתגרי ברחבי העולם  ותיהנו מתחושת אדרנלין התורמת לחיים מרגשים במיוחד. לא משנה אם אתם מתחילים או מקצוענים, אם אתם מעדיפים פעילות ספורטיבית בים, ביבשה או באוויר – הנה כמה טיולים המשלבים ספורט אקסטרים ברחבי העולם שאתם פשוט חייבים לנסות:

טיול ג'יפים

טיול ג'יפים בחו"ל לא דומה לאף טיול אחר. כשאתם נוהגים בג'יפ עצמתי, אתם יכולים להגיע לפינות הנידחות בעולם, למקומות המרגשים ביותר שיש ולאזורים שאינם עבירים לרכב רגיל. אם אתם אוהבים את הטבע הפראי והבראשיתי, נהנים לצלוח אזורים הרריים וקשים למעבר ברכב רגיל ואם נופים חלומיים קוסמים לכם – אתם חייבים לצאת לטיול ג'יפים באחד היעדים המובילים בעולם, כמו חבל הבלקן.

ארצות הבלקן המרהיבות, כמו: אלבניה, סרביה ומקדוניה מציעות ביקור מדהים בלב הטבע באופן הכי נגיש ומרגש שיש. אין דרך יפה ומיוחדת יותר לחקור את הנופים הירוקים, הקניונים הדרמטיים ופסגות ההרים המדהימות מאשר באמצעות נסיעה ג'יפ שטח בלב הטבע הפראי ולגלות מקומות נפלאים, השמורים לנוסע האמיץ במיוחד.

טיול צלילה

להתאחד עם החיים שמתחת למים, ליהנות מהשקט המדהים הנמצא במצולות ולהתנתק מהמולת היום-יום – טיולי צלילה מספקים בדיוק את זה ועוד הרבה יותר! אם אתם רוצים לשלב בין פעילות צלילה נדירה לפעילות אקסטרים בלתי נשכחת, הגיעו אל בריכות טולום שבמקסיקו. שם, בבריכות הממוקמות בלב ג'ונגל השייך לבני המאיה, תוכלו לצלול לצד שונית האלמוגים השנייה באורכה בעולם ולצפות בשרידים ארכיאולוגיים מדהימים שהשתמרו במשך שנים במצולות. חוויה אקסטרימית מדהימה.

טיפוס קרח

כשהטמפרטורות צונחות, המפלים היפים בעולם קופאים והופכים למדרונות תלולים. הנוף המדהים הזה קורא לחובבי האקסטרים לחקור אותו מקרוב, באמצעות טיפוס על הקרח התלול. החוויה הזו דורשת לא מעט אומץ וגם ציוד מתאים אך אם תצטיידו בשניהם, מובטחת לכם חוויה מדהימה של פעם בחיים.

אחד היעדים המפורסמים בעולם, כבר משנות ה-70 לטיפוס קרח נמצא בעיירה ואלדז שבאלסקה. מטפסים מקצועיים רבים מגיעים לטיפוס מאתגר על קירות הסלע הקפואים, כמו גם מטפסים מתחילים העושים את צעדיהם הראשונים במלאכת האקסטרים המהנה. הטיפוס ייקח אתכם דרך נופי קרח מדהימים שקפאו, קניונים עמוקים ותצורות קרח מרהיבות ובסופו תגיעו לפסגות נפלאות השמורות רק לאמיצים שבחבורה!

רפטינג

מיום בו גילה האדם את הרפטינג, הוא התאהב בפעילות המהנה – ובצדק. שייט נהרות על גבי כלי שייט ייעודי הוא אחד מפעילויות הספורט האהובות ביותר על חובבי האקסטרים. יש משהו בשילוב שבין תנועת המים השוצפת, הנופים הירוקים והטבע הפראי שהופך את הפעילות הזו לאהובה במיוחד.

בנהר קולורדו, אי שם בלב ארצות הברית, תוכלו להתנסות באחת מפעילויות הרפטינג המאתגרות ביותר שיש. זהו אחד מאתרי הרפטינג המוכרים ביותר בעולם, המציע יותר מ-1,450 מיילים של מים שוצפים, העוברים גם בקניון המפורסם בעולם. המפלים האדירים, הטבע היפהפה והדרך המאתגרת הופכים את המסלול הזה לפופולרי במיוחד, כך שאם אתם מגיעים לארה"ב ורוצים ליהנות מפעילות שתקפיץ את רמת האדרנלין שלכם לשמיים – אל תהססו!

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.