תפריט עמוד

טורקיש איירליינס משיקה טיסות ללפלנד

בשורה לחובבי השלג: טורקיש איירליינס תשיק בחורף 2019 קו טיסות חדש לרובניימי, בירת לפלנד, מרכז תוסס של תיירות חורף. הטיסות, עם עצירת ביניים באיסטנבול, יתקיימו שלוש פעמים בשבוע ויציעו לצד מחלקת תיירים גם מחלקת עסקים

טורקיש איירליינס, חברת התעופה שטסה למספר הרב ביותר של מדינות ויעדים בינלאומיים ברחבי העולם, מציינת אבן דרך נוספת בהתרחבותה הבינלאומית ומוסיפה יעד חדש: רובניימי, בירת לפלנד – המחוז הצפוני ביותר של פינלנד. טורקיש איירליינס היא חברת התעופה היחידה המציעה בקו זה מחלקת עסקים לצד מחלקת התיירים.

החברה תפעיל טיסות סדירות ליעד החל מה-5.12.2019, שלוש פעמים בשבוע (בימים ראשון, שלישי וחמישי), עם עצירת ביניים באיסטנבול. משך הטיסה מאיסטנבול לרובניימי הוא כשלוש שעות ו-45 דקות. הטיסות מאיסטנבול לרובניימי ימריאו בשעה 10:20 בבוקר ואילו הטיסות מרובניימי לאיסטנבול ימריאו בשעה 17:00 אחר הצהריים.

בכך, מרחיבה החברה את פעילותה הבינלאומית ומקבעת את מעמדה כחברת התעופה שטסה למספר הרב ביותר של יעדים מסביב לעולם: 122 מדינות ו-304 יעדים.

רובניימי היא יעד נחשק למטיילים המחפשים חורף אמיתי, עם אטרקציות דוגמת ספארי של אופנועי שלג, נסיעה במזחלת רתומה לכלבים, ביקור במלון קרח, שייט על שוברת קרח באוקיינוס הקפוא וביקור בכפר של סנטה קלאוס, משם על פי המסורת הוא יוצא לחלק מתנות לילדי העולם. אל הפעילויות המהנות נוספת גם תופעת טבע מפעימה, הזוהר הצפוני, שבחורף יש סיכוי רב לראותו.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.