תפריט עמוד

"טבריה תהפוך לבירת התיירות של הצפון"

"טבריה תהפוך לבירת התיירות של הצפון", כך אמר מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, בפאנל שהתקיים במסגרת כנס כנרת הבינלאומי לתיירות שנערך בעיר. בכנס, שהתמקד בתיירות בר קיימא, השתתפו מרצים מחו"ל, אשר הציגו דוגמאות מהעולם על הדרך לפיתוח התיירות תוך שמירה על הטבע. ד"ר דלית גסול, מרצה במחלקה לניהול תיירות ומלונאות במכללה האקדמית כנרת, הציגה מודל חדשני לזיהוי האתגרים והקונפליקטים בפיתוח התיירות באזור סובב כנרת, אשר יסייע בפיתוח תיירות בת קיימא סביב האגם. נשיא התאחדות בתי המלון בישראל, עמי פדרמן, דיבר על המאמץ שעושים בתי המלון בישראל בפיתוח תיירות בת קיימא תוך שמירה על הסביבה, מהלך אשר להצלחתו נדרש שיתוף פעולה של האורחים הלנים במלונות.

יו"ר הרשות לפיתוח הגליל, עו"ד שמי כהן, אמר בכנס כי הרשות שמה לעצמה למטרה להגדיל באופן משמעותי את מספר הלינות בגליל – מלילה וחצי בממוצע לתייר כיום לשניים וחצי לילות בעתיד. לדבריו, 30% מתושבי הגליל, המונים 1,300,000 נפש, עוסקים בתיירות. הוא הוסיף כי אחת הדרכים להגדלת מספר התיירים הלנים בגליל היא לפתח את ענף התיירות בקרב הדרוזים, המוסלמים והצ'רקסים. "המגזר הזה יכול להעניק לתייר מגרמניה ומרוסיה חוויה תיירותית שאותה הוא לא יכול להשיג בשום מקום בעולם", אמר.

בימים אלה משרד התיירות החל בקמפיין פרסומי במהלך שידורי היורו ספורט באירופה, המזמין תיירים להשתתף במרתון ירושלים, ובעתיד ישווקו אירועי ספורט נוספים. לדברי הלוי, משרד התיירות משקיע 200 מיליון שקל בשיווק התיירות הישראלית בחו"ל.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.