תפריט עמוד

טבע ושטח בקווקז הגאורגי

טיול ייחודי במיני-ואן אל לב הטבע הפראי של הקווקז הגאורגי, למקומות שאפשר להגיע אליהם רק ברכב שטח, אבל ללא צורך בנהיגה עצמית. הטיול מתרכז בקווקז התחתון ובחבל סוונטי, המתאימים במיוחד לשילוב של מסלולי הליכה קלים ומפגשים עם תושבים מקומיים

גאורגיה היא יעד נהדר לטיולים, במיוחד ברכבי שטח שיכולים להגיע לפינות נסתרות באזורים פראים ויפהפיים. אבל לא כולם אוהבים לנהוג בג'יפים, במיוחד בארץ זרה ובדרכים מאתגרות. לכן, לצד טיולי הג'יפים בנהיגה עצמית, MEDRAFT מציעה קונספט חדש לטיול טבע ושטח בקווקז הגאורגי: טיול באמצעות מיני-ואן 4X4, רכב מרווח ונוח, עם נהג מיומן בנהיגת שטח אשר משמש גם כמדריך. כך אפשר להגיע לאזורי טיול שאינם נגישים לרכב רגיל או לאוטובוס, בנסיעה נוחה וללא צורך בנהיגה עצמית. זהו טיול המתאים מאוד גם למשפחות שאוהבות לטייל.

המסלול מציע עוד חידוש: הטיול, שמתחיל בים השחור, מתרכז בקווקז התחתון ובחבל סוונטי, אזורים המתאימים במיוחד לשילוב של מסלולי הליכה קלים ומפגשים אותנטיים עם תושבים מקומיים.

לטיול מסוג זה יש יתרונות רבים:

כדי ליהנות מהטיול אין צורך בניסיון בנהיגת שטח, אפילו לא צריך רישיון נהיגה. את הנהיגה מבצע נהג המיומן בנהיגת כביש ושטח, שמכיר היטב את האזור ואת פינותיו הנסתרות, מיומן בהדרכת טיולים ויכול לדאוג לפרטים הקטנים שהופכים את הטיול למוצלח כל כך.

הנסיעה מתבצעת ברכב מרווח וממוזג, עם שפע של מקום ונוחות לנוסעים. המיני-ואן יכול להגיע למקומות שאינם נגישים לרכב רגיל או לאוטובוס, דבר המאפשר להגיע לאזורים פחות מתוירים.

קצב הנסיעה מהיר יותר מאשר בשיירת ג'יפים ואפשר לנצל את הזמן הזה כדי להתעכב במקומות יפים במיוחד ולצאת להליכות קצרות ונעימות בטבע הקסום.

הטיול נערך בקבוצות קטנות, של 12-4 מטיילים, דבר המאפשר להתאים את קצב הטיול לרצון המשתתפים.

צורת הטיול מתאימה מאוד למשפחות שאוהבות לטייל ביחד. כולם יכולים לשבת בנוחות ברכב אחד וליהנות במידה שווה מהנופים והחוויות שבדרך.

ומה רואים בטיול?

הטיול משלב את אוצרות הטבע ושכיות החמדה של הקווקז התחתון עם נופיו ההרריים והפראיים של חבל סוונטי, שבשל בידודו תושביו שמרו על שפה ייחודית, מסורות עתיקות ומנהגים אותנטיים.

הטיול מתחיל ומסתיים על שפת הים השחור, בעיירת הנופש בטומי. שם אפשר לטייל לאורך הטיילת, לצפות בשקיעה המרהיבה ולשוטט ברחובות העיר העתיקה. משם עוברים לגלות את אוצרותיו הנסתרים של רכס הקווקז, מבקרים בכפרים קטנים, עוצרים בפינות חמד בלב הטבע, מבקרים באגמים כחולים, מטיילים לאורך נחלים ונהרות שוצפים וטועמים מכל טוב המטבח הקווקזי הנהדר.

בחבל סוונטי הפראי והמבודד מתרשמים מיופיו של הטבע חסר הגבולות: פסגות נישאות ועמקים קרחוניים, יערות ונהרות. אל כל אלה נוספים המפגשים המרתקים עם התושבים המקומיים והמסורות המיוחדות שלהם.

במהלך הטיול לא מחמיצים מקומות מפורסמים בגאורגיה כמו כנסיית אלה ורדי וכנסיית סבטי צחובלי, עיר המערות ועיר האהבה, וזאת כמובן בנוסף לפינות קסומות בטבע הגאורגי היפהפה.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.