תפריט עמוד

טאיוואן משיקה את שנת התיירות ההררית

בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית, IMTM, שנערכה בתל אביב חשף משרד התיירות של טאיוואן את הנושא המרכזי לשנת 2020 – שנת התיירות ההררית, המדגישה את היופי והמגוון הנופי בטאיוואן, הכולל בעלי חיים רבים וצומח ייחודי הנמצאים ברחבי האי.

הדוכן של טאיוואן בתערוכת התיירות, שנבנה בסגנון של כפר אבורג'יני טאיוואני אותנטי, משך תשומת לב רבה והיה אחד מהדוכנים הפופולריים ביותר לתמונות סלפי בקרב הקהל. הדוכן הוקם על רקע ההרים דבג'יאן והחואן, כשיותר מ-95% מהדוכן עשוי מקרטון ממוחזר וידידותי לסביבה, ומראה עד כמה טאיוואן ירוקה ומתחשבת בסביבה.

פול גואבונג צ'אנג, הנציג הרשמי של טאיוואן בישראל, ד"ר טראסט לין, מנכ"ל הסניף הסינגפורי של משרד התיירות של טאיוואן ונציגים נוספים בפתיחת הדוכן הטאיוואני בתערוכת התיירות

פול גואבונג צ'אנג, הנציג הרשמי של טאיוואן בישראל, ד"ר טראסט לין, מנכ"ל הסניף הסינגפורי של משרד התיירות של טאיוואן ונציגים נוספים בפתיחת הדוכן הטאיוואני בתערוכת התיירות

טקס הפתיחה וגזירת הסרט האדום לווה על ידי נציגה הרשמי של טאיוואן בישראל, פול גואבונג צ'אנג. ד"ר טראסט לין, מנכ"ל הסניף הסינגפורי של משרד התיירות של טאיוואן שאחראי גם על השוק הישראלי, אמר "הנושא המרכזי השנה פונה למגוון רחב של קהלים בכל הגילאים בשוק הישראלי, בין אם הם מטיילים באופן עצמאי, כמשפחה או בקבוצות טיולים מאורגנים. הערים המרכזיות לא רחוקות מההרים, וזה מאפשר נגישות למגוון הפעילויות הרחב שניתן לעשות בהרים. מהליכות קלילות ועד טיפוס במדרונות תלולים למטפסים מנוסים. ביקור בטבע העוצמתי של טאיוואן הופך את החוויה לכיפית וייחודיות. מעבר לטבע, טאיוואן הינה גן עדן של  ערים שוקקות, אוכל טעים, אנשים ידידותיים וסביבה בטוחה. אנו מזמינים את כולם ומקווים שטאיוואן תהפוך לבחירה הראשונה שלהם כחופשה בשנת 2020".

בטאיוואן יש פסטיבלים רבים במהלך השנה, המציעים חוויות לכל המשפחה. הפסטיבל המרכזי בכל שנה הוא פסטיבל הפנסים השנתי, שהשנה מתארח בעיר טאיצ'ונג. בטאיוואן יש מגוון רחב של תרבויות שלא ניתן למצוא בשום מדינה אחרת במזרח הרחוק, עם השפעות מהתרבות הסינית, תרבות ההאקה, מדינות אסייתיות ואירופאיות וכמו כן השפעה מהתרבויות של 16 השבטים האבורג'ינים שבטאיוואן.

על משרד התיירות הטאיוואני

משרד התיירות הטאיוואני (TTB) הוא המשרד האחראי על תיירות הפנים והחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טאיוואן הם "זה הזמן לטאיוואן" ו"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה הסמל הראשי.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.