תפריט עמוד

חשש כבד לחיי מטיילת ישראלית שנעלמה בברזיל

פנינה אייל, בת 63, נסעה לברזיל לקבל טיפולים אלטרנטיביים למחלה ממנה היא סובלת. לאחרונה נראתה ב-13 ביולי בעיר מנאוס בברזיל, אולם מאז אבדו עקבותיה. המשפחה מבקשת את עזרת הציבור

פנינה אייל בת ה-63 נעדרת מזה כשלושה שבועות באמריקה הדרומית. פנינה חולה מאוד ויש חשש כבד לגורלה. לאחרונה היא נראתה ב-13 ביולי בעיר מנאוס (Manaus) בברזיל. ביום רביעי, 4 באוגוסט, יצא צוות חיפוש חדש לאזור.

פנינה הרבתה לנסוע בכדי למצוא טיפולים אלטרנטיביים למחלתה. לברזיל הגיעה על מנת לעבור סדרת טיפולים נוספת, אלא שדבר מה השתבש. היא עזבה את המלון בו שהתה, מלון סנט ג'ורג' בעיר איגוואסו, ב-8 ליולי בבוקר ומאז נותק הקשר עמה. כאמור, חמישה ימים מאוחר יותר נראתה במנאוס, אולם שלא כהרגלה לא  יצרה קשר עם בני משפחתה.

פנינה היא אלמנה המתקיימת מקצבאות, ובשל טעות בירוקרטית לא היה לה ביטוח נסיעות תקף לנסיעה הנוכחית. אם לא יגויס מספיק כסף להמשך החיפושים אחריה, מסע החיפושים יגיע לקיצו בימים הקרובים. המשפחה מבקשת את עזרת הציבור בשני מישורים: עדי ראייה נוספים שיעזרו לשפוך אור על מקום המצאה של פנינה וכן תרומות למען המשך החיפושים אחריה.

יצירת קשר עם המשפחה: רון אייל, טלפון: 050-6516808, אי-מייל: ‫ron.ayal@gmail.com; יהל אס קורלנדר, טלפון: 0522-661610, אי-מייל:   yahelak@gmail.com

ניתן להעביר תרומות ל"עמותת איל", מספר חשבון 398888, בנק דיסקונט. יש לציין כי התרומה נועדה לאיתורה של פנינה אייל. ניתן לתרום גם באתר ישראל תורמת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.