תפריט עמוד

חזק בשטח – כל היתרונות שרכב שטח יגלגל אליכם

כשאתם עומדים לרכוש רכב חדש, תידרשו להחליט בין מגוון אדיר של אפשרויות. על מנת להימנע מהקושי הכרוך בבחירת רכב ספציפי, נכון יהיה אם תגדירו לפי תחילת מסע החיפושים רשימת צרכים ורצונות עליהם אתם מבקשים שהרכב החדש שלכם יענה. בכתבה זו תיווכחו כי רכישת רכב שטח עשויה להיות הבחירה הנכונה ביותר עבור צרכיהם ורצונותיהם של רבים (תוכן שיווקי)

בחסות לאומי

בזכות הישיבה הגבוהה

כידוע, רכב שטח מוגבה מהקרקע משמעותית יותר מרכבים פרטיים או רכבים שאינם רכבי שטח. הגובה הבולט של רכבי השטח מהווה יתרון לא רק בשטח, אלא גם בנהיגה יום-יומית על כבישים סלולים. הישיבה הגבוהה מאפשרת ראות טובה יותר החוצה ושליטה מלאה על הדרך. באמצעות שדה הראייה הרחב שנפתח בשל גובהו של רכב השטח, תוכלו לזהות בנקל מכשולים, מהמורות ותאונות מתקרבות ולבצע את הפעולות הנדרשות על מנת להימנע מהן בזמן המתאים. מעבר להימנעות מתאונות, הימנעות מוקדמת ממהמורות (השכיחות בכבישי ארצנו) תסייע לשמירה על רכבכם ותגדיל את סיכוייו להאריך ימים.

צריכת דלק גבוהה? לא עוד!

בעבר רווחה הטענה לפיה רכבי שטח נוטים לצרוך דלק בכמות גבוהה באופן חריג. עם זאת, גם אם טענה זו הייתה בעלת אחיזה ביחס לרכבי שטח ישנים ביחס לדגמים חדשים של רכבי שטח , כיום היא  אינה רלוונטית עוד. שיפורים בטכנולוגיות ההנעה, האווירודינמיקה ומערכות החשמל המצויות כיום ברכבי שטח רבים, הביאו לכך שרכבי שטח אינם צורכים דלק באופן גבוה יותר לעומת רכבים שאינם רכבי שטח.

בשבח פעילויות הפנאי

לרכבי שטח יתרונות אדירים בהשוואה לרכבים שאינם רכבי שטח בפעילויות פנאי. ראשית, רכבי שטח נוטים להיות גדולים ומרווחים יותר, מה שמאפשר הסעת מספר גדול יותר של נוסעים. כאשר יוצאים לטיול, תמיד נחמד יותר ונעים יותר לנסוע כולם ביחד ולא לבד בדרך כזו המצריכה נסיעה במספר רכבים. בנוסף, רכב שטח יוכל להכיל בקלות גדולה יותר את הציוד של כל הנוסעים. יתר על כן, רכבי שטח מגיעים בדרך כלל עם וו גרירה המאפשר גרירה של עגלה או קרוואן שישמש לנשיאת ציוד או ללינה, בהתאמה. בעוד רכבים פרטיים גם עשויים להיות בעלי וו גרירה, כושר הגרירה שלהם מוגבל מאוד והם אינם יכולים לגרור משאות כבדים. מעבר לכך וחשוב מכל, לרכב השטח יש יכולת נסיעה בשטח, מה שיהפוך את פעילויות הפנאי שלכם למאתגרות ומסקרנות יותר מהרגיל.

יתרונות רבים במחיר שפוי

בעבר היצע רכבי השטח היה מצומצם ומוגבל למספר קטן של דגמים. עם זאת, כיום מצב זה שונה באופן ניכר. היצע רכבי השטח גדל במידה ניכרת, מה שהוביל לירידת המחיר וליצירת תתי-קטגוריות של דגמים ומחירים. מעבר לכך, ישנם גופים פיננסיים רבים המאפשרים נטילת *הלוואה עבור מימון לקניית רכב שטח בעלויות נמוכות מאוד, מה שמקל עוד יותר את יכולת הרכישה של רכב שטח חדש. היצע הדגמים הרחב מאפשר התאמה מדויקת מאוד של רכב שטח למחיר אותו מעוניין הקונה לשלם, וזאת מבלי להטיל עליו מעמסה כלכלית כבדה מידי.

היתרונות הרבים שברכב שטח חדש, ובהם ישיבה גבוהה ושולטת המאפשרת הימנעות מתאונות ושמירה טובה יותר על הרכב עצמו, צריכת דלק טובה, ובעיקר יכולת בלתי רגילה ליהנות מפעילויות פנאי באופן בלתי מוגבל בדרכים חדשות ומסעירות, מהווים שיקולים כבדי משקל לבחירה ברכב שטח כרכב הבא שלכם. אם בעבר רכבי שטח היו נחלתם של בעלי אמצעים בלבד, כיום הם מצויים בהישג ידם של רבים, וזאת לאור המחירים הנוחים ותנאי המימון המעולים.

*כתבה זו אינה מהווה הצעה או התחייבות למתן הלוואה. אישור כל הלוואה, סכומה ותנאיה נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.