תפריט עמוד

חופשת שייט על יאכטה

לנשום את אוויר הים הנקי, להתמכר לרחש הגלים, לעצור במפרצים נסתרים, לדוג את ארוחת הצהריים - חופשה על יאכטה מתאימה לכל אוהבי הים, מסקיפרים מנוסים ועד משפחות שמעולם לא שטו קודם לכן

 

עצמו לרגע את העיניים ודמיינו את עצמכם לוקחים פסק זמן מהחיים ומפליגים הרחק מהשגרה, מהלחצים ומקצב החיים המהיר אל השקט המרגיע בלב הים. לעמוד על סיפון יאכטה צחורה המפליגה בים הפתוח, להרגיש את הרוח הקרירה מבדרת את שיערכם, להביט אל האופק, למרחבים האינסופיים של הכחול העמוק, לקחת נשימה עמוקה של אוויר צלול ומעט מלוח ופשוט לנקות את הראש…. נשמע לכם דמיוני? זה ממש לא כך!

יש החושבים ששייט ביאכטה הוא נחלתם של העשירים בלבד. הרי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש יאכטה, שלא לדבר על דמי אחזקתה והטיפול השוטף. אבל גם אם עדיין אין לכם יכטה פרטית או מיליונים בחשבון הבנק – אפשר להגשים את החלום וליהנות מחוויה ייחודית ובלתי נשכחת על הסיפון.

חופשה על יאכטה מאפשרת להפליג עם בן זוג, עם כמה חברים טובים או עם כל המשפחה

במקום עוד חופשה במלון בארץ או בחו"ל, יחד עם ההמונים, עם כל הרעש והצפיפות – אפשר לצאת לחופשה לא שגרתית ולהפליג יחד, כל בני המשפחה או מספר זוגות של חברים, לחופשה ייחודית של ניתוק מהעולם והתמסרות להנאות הפשוטות של החיים. לפתוח את הבוקר בכוס קפה ולהתעורר לאט מול המרחבים הכחולים, להתפרקד בערסל או בכיסא נוח על הסיפון ולהתמסר לקרני השמש החמימות.

הפלגה עם המשפחה יכולה להיות הזדמנות נהדרת לפעילות משותפת עם הילדים, אשר ודאי ישמחו להתנסות במלאכת ההשטה ולסייע בקשירת החבלים והרמת המפרשים בעבודת צוות משפחתית.

קרוב או רחוק
אפשר לשכור יאכטה באזורים רבים ומגוונים ברחבי העולם. אם זמנכם קצר ואתם רוצים להישאר קרוב לבית, תוכלו להפליג באחד היעדים היפים שבים התיכון, כמו איי יוון, קפריסין, הריביירה הטורקית, קרואטיה וכדומה. מי שרוצה להפליג באזורים רחוקים ואקזוטיים, יכול לשכור יאכטה במקומות כמו תאילנד או האיים הקריביים.

כך או כך, בחופשה על יאכטה נחסכים מכם אתרים עמוסי תיירים או חופים גדושים ברוחצים. אתם חופשיים לשוט בעצלתיים לאורך החופים או בין האיים ולעצור במפרצונים יפים ומבודדים לכמה שעות של רחצה או שיזוף, עם או בלי בגדי ים… אתם יכולים לדוג לבד את ארוחת הצהרים שלכם ולבשל אותה במטבח המצויד אשר על היאכטה או להשתמש בשירותיו של שף פרטי שיבשל בהזמנה מיוחדת את ארוחת החלומות שלכם.

היתרון הגדול ביותר של שייט ביכטה הוא שהיא משמשת כבית המלון הצף שלכם: אין צורך להחליף מלון בכל לילה, לארוז ולפרוק את המזוודות, לחפש חניה ומסעדות או לסבול מרעש השכנים בחדר הסמוך. כל שתצטרכו הוא לנווט את היאכטה לעת ערב אל אחד ממעגני הלילה וליהנות מחוויית שינה ב"צימר על הים" – להירדם כמו תינוק תחת שמים זרועים בכוכבים, כשרחש הגלים המלווה כשיר ערש.

אהבה בלב ים
מאז הסצנה המפורסמת על קצה סיפון הטיטניק, בה לאונרדו די קפריו נעמד מאחורי אהובתו ואחז בה בעודה פורשת ידיה לצדדים ומתמסרת – הפלגה זוגית בלב ים היא הגשמת החלום הרומנטי האולטימטיבי. בין אם זו הצעת נישואין מרגשת, ירח דבש סוער או חגיגת יום נישואין כזוג ותיק – אין כמו להפליג עם אהובת לבך אל מול השקיעה, כשאתם מתפרקדים חבוקים יחד על הסיפון ולוגמים שמפניה, כשמוזיקה נעימה מתנגנת ברקע. ואחר כך, ארוחת ערב רומנטית לאור נרות, כשמעל מרצדים המוני כוכבים.

אין רומנטי מעצירה בחוף מבודד, רק אתם, הים והשקט מסביב

אפשר לשכור יאכטה רק למספר שעות ולחגוג יום הולדת או מסיבת רווקים סוערת בדרך מקורית ומהנה עם כל החברים הכי טובים. מסיבה כייפית בלב ים עם מוזיקה, ריקודים, אלכוהול, שמש וים – מה צריך יותר? כשחם מהריקודים אפשר לקפוץ למים לשחייה מרעננת או ליהנות מספורט ימי. וכמובן שאפשר להוסיף פינוקים כיד דמיון ורוחב התקציב: עיסוי מפנק על הסיפון, סדנאות קולינריות, מדיטציה בלב ים, רקדנית בטן או אפילו חשפן…

והחלק הכי טוב בכל הסיפור: אתם בכלל לא צריכים לדעת להשיט את היאכטה. גם אם אתם סקיפרים מתחילים או שמעולם לא השטתם סירה, תוכלו לשכור את שירותיו של סקיפר מקצועי, אשר בנוסף להשטת היאכטה מכיר את אזור ההפלגה היטב ויוכל להמליץ על מסעדות מקומיות, מפרצים נסתרים ויעמוד לרשותכם כדי להבטיח חופשת שייט מושלמת. אתם עוד פה?!

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.