תפריט עמוד

חופשת פסח – היעדים המושלמים לעונה

מזג אוויר נעים, מחירים נוחים וחופשה ארוכה – כל אלה הופכים את חופשת פסח אידיאלית לחופשות בארץ ובחו"ל. הצעות לכמה יעדים קרובים ורחוקים

חופשת פסח מתקיימת באחת התקופות המושלמות לטיול ברחבי הארץ וביעדים נוספים בעולם. עם תחילת האביב מזג האוויר מתחמם, המחירים עדיין לא מגיעים לשיאם כמו בקיץ וההיצע גדול מהביקוש. השאלה היא כיצד בוחרים את היעדים המושלמים לעונה ואיך מצמצמים בהוצאות. בנוסף, חשוב לתאם את החופשה מוקדם ככל האפשר, כדי שאפשר יהיה לנצל את חול המועד ולהימנע מאובדן ימי עבודה ולימודים.


אילת, יעד מושלם לחופשה משפחתית בארץ | צילומים: שאטרסטוק

מי שרוצה להישאר בארץ ולחגוג את פסח יחד עם המשפחה, יכול לרדת לאילת מיד אחרי ליל הסדר. אילת היא יעד מושלם לפתיחת עונת התיירות. מזג האוויר באילת במהלך חופשת פסח אידיאלי עבור משפחות עם ילדים. אפשר להזמין מקום באחד מבתי המלון, להקים אוהל על שפת הים או לנצל את האקלים הנוח והיבש כדי לטייל באזור. אילת היא יעד מושלם לפסח בגלל מרחק קצר יחסית מהמרכז והיצע גדול של טיסות. בנוסף, בחופשה באילת במהלך פסח אין צורך לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל.

מה קורה בערים הגדולות של אירופה?
שומרי מסורת וגם משפחות דתיות יכולות לנסוע לאירופה במהלך חופשת פסח. בברצלונה לדוגמא מתקיימים ירידי אביב צבעוניים, הכוללים מפגשים קולינריים ותערוכות של פרחים, אמנות ופיסול. ברצלונה היא יעד מבוקש לכל אורך השנה, אך בפסח היא נהנית מערך מוסף. אין סיכוי גבוה לגשם במהלך חופשת פסח ואת הביקור בברצלונה כדי לנצל כדי לסייר בין אתרים ואטרקציות. מבחינת הוצאות מוקדמות, ביטוח נסיעות לחו"ל עבור חופשה בברצלונה אינו מגלם סיכון משמעותי ולכן המחיר נמוך מכפי שנהוג לחשוב.


ברצלונה, יעד אהוב כל השנה אבל בחופשת פסח יש לו יתרונות נוספים

עוד יעדים פופולריים באירופה אליהם כדאי להגיע במהלך חופשת פסח הם פריז וברלין. עם תחילת האביב נצבעות הערים הגדולות של היבשת בצבעים חדשים, המתאימים במיוחד לטיול קצר של מספר ימים. פריז נמצאת במרחק של כמה שעות טיסה מתל אביב וכך גם ברלין. מומלץ להגיע לפריז או ברלין עם בני זוג, עם ילדים וגם עם בני נוער. בחופשת פסח ניתן להשיג גם מחירים אטרקטיביים על ביטוח נסיעות לחו"ל או לרכוש טיסה לאירופה יחד עם מלון, רכב והפתעות נוספות.

האם כדאי לטוס לארצות הברית?
יש הרבה משפחות שמעדיפות לקחת כמה ימי חופש לפני ואחרי חול המועד על מנת לצאת לטיול ביעדים רחוקים. בקטגוריה הזו של יעדים רצוי לציין בעיקר את ארצות הברית. מצד שני, מדובר על מדינה גדולה בה קשה לעמוד בהספק גדול. מומלץ להתמקד בחוף המזרחי או המערבי בלבד ולהימנע מבזבוז זמן על טיסות פנים. בחוף המזרחי היעדים הבולטים הם ניו יורק, מיאמי ואורלנדו, בעוד בחוף המערבי מחכות לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו.


טיימס סקוואר בניו יורק. בפסח כדאי להתמקד בחוף המזרחי או המערבי

לסיכום, חופשת פסח נחשבת מצוינת לטיולים בגלל שהיא מתרחשת באביב. כדאי לברר על מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל ולבלות חג בלתי נשכח.

בתמונה הפותחת: ברלין, יעד אירופי המתאים מאוד לחופשת פסח

 כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.