תפריט עמוד

חופשת אקשן משפחתית ברכסי צפון צ'כיה

טיול משפחות ברכבים פרטיים בצפון צ'כיה מציע משהו לכל אחד: נופים הרריים מרהיבים, אתרי טבע נפלאים, פעילויות שמקפיצות את האדרנלין וגם סיור בפראג, מהיפות בערי אירופה - והכל באינטימיות משפחתית

כשיוצאים לחופשה משפחתית, חשוב לדאוג לחופשה מגוונת שתספק את הצרכים של כל אחד מבני המשפחה. טיול של MEDRAFT ברכבים פרטיים לרכס הרי הענקים בצפון צ'כיה הוא פתרון מושלם לחופשה משפחתית מוצלחת. האזור, מהיפים בצ'כיה, מציע נופים קסומים, יערות עבותים, אגמים שלווים ונהרות שוצפים. כל אלה מזמינים למגוון פעילויות מקפיצות אדרנלין בחיק הטבע: מחתירה בקאנו, דרך טיפוס בפארק חבלים וגלישה במגלשות הרים מסחררות ועד לטיולי אופניים וגלישה באומגות מעל המים. ולא שכחנו מסלולי הליכה רגליים בחיק הטבע וביקור בעיירות ציוריות וכפרים מקסימים. הטיול מסתיים בפראג, בירתה היפהפייה של צ'כיה, כך שגם מי שחשק בחופשה עירונית לא נותר מקופח.

גלישה במגלשת הרים במורד מדרונות ירוקים

הנה כמה מדברים הייחודיים מהם אפשר ליהנות בטיול של MEDRAFT לרכס הרי הענקים:

הנופים: הטיול מאפשר ליהנות מכל הטוב שיש לצפון צ'כיה להציע: פסגות מרשימות ומושלגות, יערות עבותים, נהרות שוצפים, אגמים צלולים, כרי אחו, חוות רועים, עיירות ימי ביניימיות וכפרים ציוריים. בין שמורות הטבע היפהפיות שנמצאות באזור ניתן למנות את שמורת מאלה סקאלה, שבה אפשר ליהנות משיט בקאנו וממסלולי הליכה נהדרים סביב האגם הנמצא בלב השמורה; ושמורת הטבע רייגל, שמזמינה לצאת לטיול רגלי נהדר על גדותיו של נהר האיזרה. האזור מציע גם נופים מסוג אחר, של עיירות דוגמת ורחלבי, שנחשבת לאחת הדוגמאות היפות לאדריכלות הרנסנס בחבל בוהמיה.

רכיבת אופניים בחיק הטבע, תענוג אמיתי לרוכבים בכל הגילאים

האטרקציות: הטיול לרכס הרי הענקים מציע מגוון רחב של אטרקציות לכל בני המשפחה. הנה כמה מהן:

בילוי בפארק IQ, מרכז בידורי-חינוכי שכולל תצוגות חווייתיות, מתקנים ומשחקים שמאתגרים את החשיבה.
שיט בקאנו בנהר בשמורת מאלה סקאלה.
בילוי בפארק החבלים Monkey Park שבעיירת הסקי שפינדל, שבו אפשר ללכת על גשרים התלויים בין העצים, לגלוש באומגות בין הצמרות, להתנדנד על חבלים ממש כמו טרזן ולגלוש במזחלות סללום מהירות במורד מדרונות ירוקים.
נסיעה דרמטית ברכבל אל עבר הפסגה המרשימה באתר הסקי שפינדלר, ממנה יוצאים לטיול אופניים קסום בין כרי אחו, חוות רועים ויערות.
מסלול אומגות קצר אך מרגש מעל סכר האלבה.

את הטיול מסיימים בפראג, אחת הערים היפות בעולם

פראג: הטיול מסתיים בבירה הרומנטית פראג, שנחשבת לאחת מהערים היפות באירופה. נעים להסתובב ברחובות הציוריים של העיר ולשבת בבתי הקפה שבכיכרות העתיקות של העיר, אבל אסור לפסוח על כמה אתרי חובה, ובהם העיר העתיקה, הגשרים מעל נהר הוולטאבה, המצודה, הרובע היהודי והשעון האסטרונומי. אם נשאר זמן כדאי לשלב גם קצת קניות, ולא לשכוח לשבת על כוס בירה באחד מהפאבים הרבים שבעיר.

נופים זה לא הכל. אחד מהמעדנים המרנינים שצ'כיה מציעה למטיילים בה

נסיעה ברכבים פרטיים: הטיול, בניגוד למקובל בטיולים מסוג זה, מתבצע ברכבים פרטיים, מה שמהווה יתרון גדול למשפחות. הטיול ברכבים פרטיים מאפשר ליהנות מהיתרונות של טיול מאורגן, כמו נסיעה בקבוצה, הדרכה וייעוץ מקצועיים והעובדה שיש מי שדואג להכל. עם זאת, הנסיעה ברכבים פרטיים מאפשרת ליהנות מעצמאות ולשמור על האינטימיות המשפחתית.

מלונות מיוחדים: המלונות המיוחדים בהם לנים במהלך הטיול תורמים אף הם לחוויה ולגיבוש המשפחתי: מלון ארבעה כוכבים מפנק ומרכזי בפראג; מלון סקי מודרני בהרי הענקים, עם נוף נפלא ופינוקים כמו בריכה, באולינג וג'קוזי; וגולת הכותרת – לינה בטירה קסומה ומוקפת יערות מהמאה ה-16, עם דלתות מסתובבות ודרכים נסתרות שילהיבו את הילדים, לצד מתקנים מודרניים כמו פאב, חדר כושר וסאונה, שישמחו את ההורים.

——–

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.