תפריט עמוד

חופשת אקשן משפחתית ברומניה הכפרית

טיול כוכב משפחתי לרכס הקרפטים ולטרנסילבניה משלב נסיעה בג'יפים בדרכים מרהיבות ביופיין, ביקור בכפרים מסורתיים ומפגש עם תושבים מקומיים, ובעיקר - הרבה מאוד אקשן

רומניה היא יעד אידיאלי לחופשה משפחתית. יש בה נופים עוצרי נשימה, ערים עתיקות שמסעירות את הדמיון, כפרים שהחיים בהם מתנהלים כמו לפני מאות שנים, ושפע של פעילויות אקשן בחיק הטבע, כמו טיולי ג'יפים, רכיבה באופני שטח, טיולים רגליים בקניונים עמוקים, גלישה באומגות בלב היער ועוד.

הטיול מתבצע במתכונת של טיול כוכב, מה שהופך אותו למושלם עבור משפחות. בטיול כוכב מתמקמים במלון אחד ממנו יוצאים בכל יום לטייל באזור אחר. אין צורך לפרוק ולארוז את המזוודות בכל יום מחדש, הילדים לא צריכים להתרגל למקום לינה חדש בכל פעם. בסיומו של יום גדוש הרפתקאות חוזרים לבסיס האם, שבמקרה שלנו הוא מלון מצוין באתר הסקי פואינה ברשוב – נקודת מוצא אידיאלית לטיולים באזור.

טיול ג'יפים בנופים הקסומים של הקרפטים הרומניים

הנה כמה מהאטרקציות והחוויות העיקריות במהלך הטיול:

טיול ג'יפים ברכס הבוצ'ג, בין נופים הרריים דרמטיים וכפרים מסורתיים.

ביקור בכפר ולאכי טיפוסי, בו ניתן לחזות בתושבים המקומיים יוצאים לעמל יומם, חלקם יושבים בעגלה רתומה לסוס, חלקם עם תרמיל על הגב ואחרים עם כד חלב טרי שזה עתה נחלב.


ביקור בכפרים מסורתיים בהם החיים מתנהלים בקצב משלהם

ביקור בחווה לשיקום דובים, בה חיים 51 דובים חומים מקסימים אותם ניתן לפגוש ממש מקרוב.

רכיבה על אופני שטח ביער באזור פואינה ברשוב, כשמסביב עצי היער וחיות בר. הטיול ממשיך לעיר העתיקה של בראשוב, ובה הרחוב הכי צר באירופה, הכנסייה השחורה ומדרחוב תוסס בו אפשר לנוח באחד מתי הקפה הרבים או להתענג על קיורטוש מתוק.


במהלך הטיול מחכות שפע של אטרקציות מרתקות לילדים שבחבורה

טיפוס ברכבל להר טמפה, ממנו נשקף נוף נהדר של ברשוב.

טיול רגלי בתוך קניון הדובמויצוארה, שכולל הליכה בקניון הצר והעמוק, ביקור במערות נטיפים, לגימת צויקה רומנית בבתי התושבים המקומיים (למבוגרים בלבד!) ושכשוך רגליים במים הקרירים.

בפארק חבלים גולשים באומגות והולכים על גשרים תלויים

ביקור בכפר עתיק בגבעות טרניסלבניה, שכולל נסיעה בעגלה רתומה לסוס, יציאה למרעה, העפלה למגדל השמירה, ביקור בבית מקומי ומפגש מקרוב עם חיות המשק, ואפילו מפגש עם הנפח המקומי, בו אפשר להתנסות בניפוח וללמוד איך מייצרים מסמר בדרך העתיקה.

בילוי בפארק חבלים חווייתי שבו מטיילים על הגשרים התלויים בין עצי היער, גולשים באומגות ומתנדנדים בנדנדות חבלים ממש כמו טרזן.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.